صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری استان اصفهان: طرح‌های مسجدمحور دادگستری استان با قوت تداوم خواهد داشت

۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲:۳۹
کد خبر: ۴۸۰۰۳۷۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمومنین (ع) خیابان جی اصفهان حاضر شد و گفت: در فعالیت‌های مسجد محور دادگستری استان حداقل در هر ماه این طرح در دو مسجد اصفهان برگزار می‌شود و در کنار پیگیری امور قضایی همشهریان مسائلی که مرتبط با شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی است پیگیری خواهد شد.

خبرگزاری میزان -  در ادامه طرح‌های تبیینی-خدماتی و مسجد محور دادگستری استان اصفهان، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین اسداله جعفری رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، مدیرکل سازمان بازرسی و تنی چند از معاونان دادگستری استان در جمع نمازگزاران مسجد امیرالمومنین (ع) اصفهان حاضر شد و به ایراد سخن پرداخت.

وی در حاشیه این برنامه بر لزوم در دسترس بودن مسئولان برای مردم تاکید و گفت: مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی باید همواره، بدون واسطه و هزینه در دسترس مردم باشند تا مردم بتوانند به آسانی و بدون تشریفات، خواسته‌های خود را به آنان منتقل کنند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان ادامه داد: یکی از تاکیدات رئیس قوه قضاییه نیز همین مورد است که در برنامه‌های سال ۱۴۰۳ و در مفاد سند تحول قضایی نیز بر آن تاکید شده و در همین راستا، دادگستری استان اصفهان از ابتدای سال ۱۴۰۱ اقدام به برگزاری همه هفته میز خدمت و ملاقات‌های مردمی در دادگستری‌ها و در محل برگزاری نمازجمعه در مصلی اصفهان کرده است.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین جعفری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از خدمات دادگستری استان در راستای خدمت‌رسانی به اقشار کمتر برخوردار، برپایی میز‌های خدمت انجام معاضدت و مشاوره‌های قضایی و حقوقی و انجام رایگان خدمات الکترونیک قضایی در مناطق محروم در همه حوزه‌های قضایی و همچنین در محله‌های پرجمعیت و کمتر برخوردار شهر اصفهان بوده است.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان در پایان گفت:  طرح‌های مسجدمحور دادگستری استان با قوت تداوم خواهد داشت و برنامه دادگستری استان در فعالیت‌های مسجد محور بدین نحو است که حداقل در هر ماه این طرح در دو مسجد اصفهان برگزار شود و در کنار پیگیری امور قضایی همشهریان که توسط رئیس کل و دادستان و معاونان مربوطه، مسائلی که مرتبط با شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی است با حضور رئیس سازمان بازرسی، شهردار و مسئولان امنیتی و انتظامی منطقه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *