صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس از جزیره بوموسی و دیوار مرزی ایران و پاکستان بازدید کردند

۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰:۳۳
کد خبر: ۴۸۰۰۳۵۶
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در جریان سفر امروز خود به استان هرمزگان از جزیره استراتژیک بوموسی بازدید کردند.

خبرگزاری میزان - جمعی از اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس در ادامه سفر خود به سیستان و بلوچستان امروز پنجشنبه صبح عازم استان هرمزگان شدند و در ادامه به جزیره استراتژیک بوموسی رفتند و مورد استقبال مسئولان و فرماندهان ذی‌ربط قرار گرفتند.

ابراهیم عزیزی، رئیس کمیسیون امنیت ملی به همراه سایر اعضای کمیسیون با ورود به جزیره بوموسی و حضور در گلزار شهدای این شهرستان، پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا و قرائت فاتحه، به عطرافشانی و غباروبی مزار این شهدای والامقام پرداختند.

سفر نمایندگان به این جزیره پس از بیانیه اخیر اتحادیه اروپا و طرح ادعا‌هایی واهی از سوی امارات متحده عربی درباره جزایر سه‌گانه ایرانی انجام شد.

سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران و سرهنگ رحمدل فرمانده تیپ امام سجاد (ع) جزیره بوموسی نیز نمایندگان را در این بازدید همراهی کردند.

ابراهیم عزیزی، حجت الاسلام سید محمود نبویان، عباس مقتدایی، ابراهیم رضایی، علی خضریان، یعقوب رضازاده، ابوالفضل ظهره‌وند، احمد عجم، سالار ولایتمدار، روح الله نجابت، علاءالدین بروجردی، محمدرضا محسنی ثانی، بهنام‌سعیدی، مجتبی زارعی و سارا فلاحی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و‌سیایت خارجی مجلس در این سفر و بازدید‌ها حضور داشتند.

همچنین هیئتی از نمایندگان کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به ریاست ابراهیم عزیزی در ادامه سفر خود به استان سیستان بلوچستان از مرز و مقر‌های مرزی مشترک کشورمان با پاکستان به صورت هوایی و‌زمینی بازدید کردند.

به گفته ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس، نمایندگان در جریان این سفر از هنگ‌مرزی میرجاوه و پاسگاه مرزی ریگ ملک و عملیات احداث دیوار مرزی در این منطقه بازدید کردند.

رضایی همچنین با اشاره به حضور اعضای کمیسیون در نقطه صفر مرزی مشترک کشورمان با پاکستان، گفت: نمایندگان از مقر‌های مرزبانی کشور بازدید و از خدمات نیرو‌های مرزبانی تجلیل و تقدیر کردند و در ادامه از پاسگاه مرزی میل ۱۵۴ نیروی زمینی سپاه در نزدیکی شهرستان سراوان و گذر میل ۱۵۸ نیروی زمینی سپاه بازدید کردند و بازدیدی هم از مسیر‌های که قاچاق سوخت انجام می‌شود، داشتند و چالش‌های امنیتی استان و شرق کشور را مورد بررسی قرار دادند.

بنابر اظهارات سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس مقر‌هایی که مورد بازدید اعضای کمیسیون قرار گرفت، بخشی در اختیار مرزبانی جمهوری اسلامی و بخشی تحت فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران و قرارگاه جنوب شرق کشور است.

ابراهیم عزیزی، حجت الاسلام سید محمود نبویان، عباس مقتدایی، ابراهیم رضایی، علی خضریان، یعقوب رضازاده، ابوالفضل ظهره‌وند، احمد عجم، سالار ولایتمدار، روح الله نجابت، علاءالدین بروجردی، محمدرضا محسنی ثانی، بهنام‌سعیدی، مجتبی زارعی و سارا فلاحی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و‌سیاست خارجی مجلس در این سفر بازدید‌ها حضور داشتند.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *