صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

الهلال به دنبال ستاره نوظهور لالیگا

۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶:۲۴
کد خبر: ۴۸۰۰۳۳۶
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
سران باشگاه الهلال به دنبال یک مهره جوان و بااستعداد در لالیگا هستند و می‌خواهند او را برای حضور در عربستان متقاعد کنند.

خبرگزاری میزان - آلبرتو مولیرو از جمل استعدادهای نوظهور و جوان فوتبال اسپانیا لقب گرفته است که اکنون در تیم فوتبال لاس پالماس بازی می کند. این هافبک اسپانیایی تنها ۲۱ سال سن دارد و در همه رده‌های سنی برای اسپانیا به استثنای تیم بزرگسالان بازی کرده است. عملکرد درخشان مولیرو در لاس پالماس باعث شده تا او مشتریان زیادی داشته باشد.

به‌نقل از الریاضیه عربستان باشگاه الهلال هم سخت به دنبال جذب این بازیکن جوان اسپانیایی است. مدیر ورزشی لاس پالماس در گفت و گویی که با روزنامه الریاضیه داشت این خبر را تایید کرد و از توافق شفاهی با الهلال برای این انتقال خبر داد. البته او اعلام کرد که هنوز توافق مالی با الهلال صورت نگرفته است. الهلال در تابستان هم برای جذب این بازیکن اسپانیایی اقدام کرد، اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت. مولیرو یک هافبک است و در فصل جاری لالیگا در ۱۰ بازی که به میدان رفته ۴ گل به ثمر رسانده است.

هلگیرا از ارائه جزئیات بیشتر درباره تماس‌های الهلال و سایر باشگاه‌های سعودی در مورد وضعیت مولیرو و امکان جذب او در نقل و انتقالات زمستانی آینده خودداری کرد و تأکید کرد که این مسائل با شروع بازار نقل و انتقالات ژانویه آینده شفاف‌تر خواهد شد.

شایان ذکر است که باشگاه الهلال پیش‌تر در مذاکراتی برای جذب این بازیکن اسپانیایی شرکت کرده بود، اما دوره نقل و انتقالات تابستانی بدون دستیابی به توافق مالی مورد رضایت دو طرف به پایان رسید.

مولیرو در فصل جاری در ۱۰ بازی برای تیم خود به مدت ۷۷۶ دقیقه به میدان رفته و موفق به زدن ۴ گل شده است، هرچند که هنوز پاس گلی به ثبت نرسانده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *