صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اخباری: نتیجه‌گیری خوبی نداشتیم، اما کیفیتمان خوب بود/ باید جایگاه بهتری در لیگ داشته باشیم

۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۰:۱۱
کد خبر: ۴۸۰۰۳۳۲
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان گفت: شبانه روزی کار می‌کنیم و خیلی به اینکه فقط در لیگ بمانیم، کار نداریم و قانع نیستیم.

خبرگزاری میزان - سعید اخباری سرمربی تیم فوتبال چادرملو اردکان، در نشست خبری پیش از دیدار با هوادار در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: به بازیکنانم گفته ام که فردا سخت‌ترین بازی فصل مان را مقابل تیم خوب هوادار داریم؛ تیمی که بازیکنان جوان، پر انرژی دارد. باید به مهدی رحمتی تبریک بگویم که جسارت و جسارت کار کردن با این جوانان را داشت. تیم خوبی ساخته و خیلی خوب بازی می‌کنند. فقط کافی است دیدار قبلی این تیم را ببینید.

وی ادامه داد: در مقابل ما هم تمرینات خوبی داشتیم. بازیکنان ما به خودباوری رسیده اند و می‌دانند که در چه جایگاهی قرار دارند و چه رسالتی بر روی دوش شان برای خوشحال کردن مردم است. امیدوارم فردا در بهترین ورژن خودمان باشیم و فوتبال بازی کنیم وایجاد موقعیت داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال چادرملو در مورد اینکه در بازی‌های خارج از خانه انتهای جدول قرار دارید، گفت: به غیر از بازی ملوان و سپاهان که در ابتدای فصل بود، بعد از آن در بازی‌های خارج از خانه هم کیفیت خوبی داشتیم. مقابل استقلال خوزستان بازی عقب افتاده را مساوی کردیم و مقابل پرسپولیس هم تا دقایق آخر روزنه‌ها را بسته بویدم و روی غفلت گل خوردیم. درست است از لحاظ امتیازگیری خارج از خانه خوب نبودیم، اما کیفیت قابل قبول بودیم.

اخباری اظهار کرد: امتیاز گرفتن در لیگ برتر مشکل است. تیم‌ها خیلی نزدیک به هم هستند و کار می‌کنند و مربیان و بازیکنان خیلی خوبی دارند. تلاش ما بر این است که فردا این طلسم را بشکنیم و اولین برد خارج از خانه را کسب کنیم.

وی در مورد نبود VAR و اعتراض‌ها به آن افزود: فکر می‌کنم تنهاترین یا جزو معدود تیم‌هایی هستیم که در این ۸ هفته از VAR استفاده نکرده ایم. همینجا اعلام کنم که برای بازی هفته آینده که در یزد میزبان هستیم همه شرایط استفاده از VAR را داریم. بحث اجاره دوربین‌های HD است که مشکلی نیست و حتی اتاق VAR در ورشگاه فراهم شده است. 

سرمربی چادرملو با اشاره به اینکه‌ای کاش بازی فردا هم با VAR بود، گفت: داوران خوبی برای بازی انتخاب شده اند، اما به هرحال داور است و اشتباه هم می‌کند. اگر VAR باشد اعتراض‌ها هم کم می‌شود. به جد می‌گویم که از داوری خیلی آسیب دیده‌ایم و این حق مردم یک شهر و استان است و شخصی نیست. فکر می‌کنم که حق شان بود برای یک دو هفته هم که شده بود، از VAR استفاده می‌کردند.

اخباری در مورد اینکه چه انتظاراتی از هواداران یزدی دارد، خاطرنشان کرد: مثل بعضی‌ها دنبال مظلوم نمایی نیستیم. مردم یزد فوتبال دوست و فوتبال فهم هستند و شور و شوق آن‌ها طوری است که دنبال این هستیم که متفاوت‌تر از حضور در لیگ برتر باشد. شبانه روزی کار می‌کنیم و خیلی به اینکه فقط در لیگ بمانیم، کار نداریم و قانع نیستیم. تا اینجای کار هم هنوز باب میل خودم نیست و باید برای جایگاه‌های بهتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *