صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

فاز اول نیروگاه تولید برق سبحان رجحان اهواز با ورود دادگستری خوزستان راه‌اندازی شد

۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷:۳۷
کد خبر: ۴۸۰۰۲۹۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
فاز اول نیروگاه تولید برق سبحان رجحان با ظرفیت اسمی ۸/۷ مگاوات با ورود ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان، در شهرستان اهواز به بهره برداری رسید.

خبرگزاری میزان - نیروگاه تولید برق سبحان رجحان که ظرفیت تولید ۲۸ مگاوات را دارد، با مشکلات متعددی برای راه‌اندازی روبرو بود که با ورود و حمایت‌های قضایی صورت گرفته در ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان، فاز اول این نیروگاه امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران قضایی و اجرایی استان افتتاح و راه‌اندازی شد.

عیسی پورسلیمی معاون قضایی رئیس کل دادگستری و مسئول پیگیری ستاد اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: متعاقب فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و به لحاظ اینکه خوزستان یکی از استان‌های صنعتی کشور است و در فصل تابستان بعضی از صنایع و واحد‌های تولیدی بعضا دچار مشکل کمبود برق می‌شوند، بخش خصوصی نیز وارد میدان شد.

وی افزود: باتوجه به مشکلاتی که شرکت نیروگاه برق تولیدی سبحان رجحان برای راه‌اندازی داشت و پیرو تصمیمات و دستورات رئیس کل دادگستری خوزستان، موضوع در ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح و مشکلات موجود طی جلسات متعدد و با دعوت از ادارات و بانک‌های مختلف پیگیری و مرتفع شد.

پورسلیمی با قدردانی از زحمات اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری خوزستان، معاونت‌های عمرانی و اقتصادی استانداری، شرکت گاز، جهاد کشاورزی، بانک سپه استان (جهت اعطای تسهیلات ارزی لازم)، ادامه داد: این شرکت ظرفیت اسمی تولید برق ۲۸ مگاوات را دارد که امروز فاز اول آن راه‌اندازی و بخش قابل توجهی از برق شهرستان اهواز را تامین خواهد کرد.

از شهریورماه گذشته تاکنون، حدود ۴۶ واحد اقتصادی نیمه‌تعطیل در استان خوزستان با حمایت این ستاد احیا و از بیکاری ۲۰ هزار و ۹۱۲ نفر جلوگیری و یا به کار بازگشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *