صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عارف: شهید صفی‌الدین اسوه شجاعت و ایستادگی در برابر ظلم بود

۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰:۵۲
کد خبر: ۴۸۰۰۲۴۲
دسته بندی‌: سیاست ، مجلس و دولت
معاون اول رئیس جمهور در پیامی شهادت سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان را تسلیت گفت.

خبرگزاری میزان - معاون اول رئیس جمهور در پیامی ضمن تسلیت شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان از وی به عنوان اسوه شجاعت و ایستادگی در برابر ظلم یاد کرد.

در پیام محمدرضا عارف که چهارشنبه شب انتشار یافته، آمده است: با نهایت اندوه و تاثر، خبر شهادت عالم فرزانه، مجاهد نستوه، شهید سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان موجب تاثر و تالم خاطر شد.

وی افزود: آن شهید گرانقدر، اسوه شجاعت، ایستادگی در برابر مظالم رژیم صهیونیستی و پیروی راستین از سیره حضرت سیدالشهدا (ع) بود و اینک با شهادت، پاداش عمری مبارزه بی‌وقفه خود با دشمن جنایتکار صهیونیستی را گرفت. صهیونیست‌هایی که باید با اراده جهانی بزودی در دادگاه‌های صالحه جهانی محاکمه شوند.

عارف تصریح کرد: فقدان یار دیرین و همراه همیشگی شهید سیدحسن نصرالله اگر چه غم بزرگی به شمار می‌آید، اما جریان ایثار و مقاومت، چنان جوشان، زاینده و استوار است که از خون پاک آن شهید سرافراز، هزاران مجاهد دیگر برخواهند خاست و راه نورانی او را ادامه خواهند داد که این وعده خدای تعالی است.

معاون اول رئیس جمهوری، گفت: اینجانب این ضایعه اندوه‌بار را به رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز ایشان، دلیرمردان حزب‌الله لبنان، مردم مظلوم و رنج‌کشیده لبنان، ملت بزرگوار ایران و سایر دلبستگان مقاومت در سرتاسر جهان تسلیت عرض می‌کنم. خداوند متعال آن شهید والامقام را با اولیاالله محشور گرداند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *