صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در مسجد سید عزیزاله واقع در بازار بزرگ تهران به مشکلات مردم رسیدگی کرد

۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲:۱۲
کد خبر: ۴۸۰۰۱۸۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران مسجد سید عزیزاله واقع در بازار بزرگ تهران با حضور مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار و به مشکلات ۸۰ نفر رسیدگی شد.

خبرگزاری میزان- در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه برای ملاقات بی‌واسطه مسئولان قضایی با مردم، میز خدمت قضایی برای رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی نمازگزاران مسجد سید عزیزاله واقع در بازار بزرگ تهران با حضور مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه و تعدادی از کارکنان آن اداره کل در تاریخ سه شنبه مورخه یکم آبان ماه از ساعت ۱۲ الی ۱۷ بعد از ظهر برگزار شد.

مدیرکل ارتباطات مردمی قوه قضاییه به همراه تعدادی از کارکنان اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه در این برنامه ملاقات مردمی حضور داشت و از نزدیک به استماع مشکلات حقوقی وقضایی بیش از ۸۰ نفر از مراجعه کنندگان و نمازگزاران و کسبه بازار بزرگ تهران پرداخت.

رفاهی اظهار کرد: امروز به مشکلات حقوقی و قضایی بیش از ۸۰ نفر از مراجعه کنندگان و کسبه بازار بزرگ تهران رسیدگی و بیش از ۷۰ فقره درخواست کتبی را نیز دریافت کردیم.

وی افزود: در این میز خدمت با نمایندگان و تعدادی از شاکیان پرونده‌های کثیرالشاکی مرادآباد پونک و اراضی اسب چران صحبت و اقداماتی که توسط اداره کل ارتباطات مردمی انجام شده، تشریح شد.همچنین مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با مدیران و مسئولان عالی قضایی داشتند در لیست ملاقات قرار گرفتند، مراجعه کنندگانی که نیاز به ملاقات حضوری با رؤسای دادگستری سایر استان‌های کشور داشتند، درخواستشان اخذ و به سرعت و دراسرع وقت به دادگستری مربوطه ارجاع خواهد شد.

چند نفر از مراجعه کنندگان نیاز به ارشاد و معاضدت قضایی داشتند که انجام شد، سایر درخواست‌های دریافتی از محل میز خدمت با رویکرد حل مساله توسط کارشناسان و قضات محترم اداره کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه بررسی و رسیدگی و به مراجعه کنندگان ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *