صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

«مشروع» آماده نمایش شد

۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷:۳۷
کد خبر: ۴۸۰۰۱۵۸
فیلم کوتاه «مشروع» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا معروفی پس از پشت سر گذاشتن مراحل پس از تولید آماده نمایش و ارسال به جشنواره‌ها شد.

خبرگزاری میزان - «مشروع» پس از «این من نیستم» دومین ساخته علیرضا معروفی در حوزه سینمای کوتاه است.

این فیلم کوتاه در مورد زندگی شهید مهدی شرع پسند، فرمانده اولین گروه اعزامی از کرج به جبهه‌های نبرد است و در خلاصه داستان آن آمده است که مهدی در سال ۱۳۶۰ برای مرخصی به کرج می‌آید و برای با خبر شدن از احوال رفقایش به سپاه کرج سر می‌زند. به اجبار بچه‌ها، ناهار را در سپاه کرج می‌ماند و بعد از صرف ناهار مفقود می‌شود و اکنون همه به دنبال مهدی می‌گردند.

در این فیلم کوتاه که با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و مرکز آفرینش‌های مهر و ماه البرز ساخته شده؛ مهدی جاوید نقش شهید مهدی شرع پسند را ایفا کرده است و مرتضی مرادی، علی برنگی، مصطفی خدابنده لو، محمد جواد حشمی پور، مهدی معزی، محمد حسین عبداللهی و محسن رنجبر ایفاگر دیگر نقش‌های هم رزمان این شهید هستند.

از دیگر عوامل فیلم کوتاه «مشروع»؛ می‌توان به علی گلکار (فیلمبردار)، یعقوب عبداللهی (صدابردار)، محسن رنجبر، یلدا محمدپناه، مهدی معزی و محمدجواد حشمی پور (دستیاران کارگردان)، لیلا میناوند (عکاس)، زهرا امانی (منشی صحنه)، محسن شکری (تدوین)، مهدی قنبری (اصلاح رنگ و نور)، فرهاد سارنگ (صدا گذار)، امیر رضایی (آهنگساز)، محمدحسین عبداللهی (مدیرصحنه) و مجید پازوکی (دستیار فیلمبردار و عکاس پشت صحنه) اشاره کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *