صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سرمربیانی که بیشترین پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا کسب کردند؛ سخت‌جان مثل پپ و بازنده مثل آقای خاص

۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳:۵۷
کد خبر: ۴۸۰۰۰۵۱
دسته بندی‌: ورزشی ، اخبار خارجی
فهرست ۱۰ نفر از موفق‌ترین مربیان حاضر در لیگ قهرمانان اروپا که آقای خاص در رده آخر قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - قاره سبز در حال معرفی مربیان جوان و موفق در سطح اول اروپا است و می‌توان از ژابی آلونسو به عنوان یکی از آن‌ها نام برد که بازی به بازی دوران رو به افول خود را سپری می‌کند. بعد از یک فصل شکست ناپذیری بایرلورکوزن ژابی آلونسو به یک قهرمان بدون رقیب تبدیل شده بود.

پپ گواردیولا از آن دست مربیانی است که در هر باشگاه به دنبال خلق شگفتی است و کمتر زمانی از دور مدعیان خارج شده است. سلطنت او در لیگ جزیره به همراه منچسترسیتی، پپ را به یک سرمربی موفق در سطح اول جهان معرفی کرده است. لیگ قهرمانان اروپا شب گذشته در هفته سوم با انجام ۹ بازی آغاز شد و در حساس‌ترین بازی رئال مادرید با نتیجه سنگین ۵ بر ۲ دورتموند را در هم کوبید. امشب (چهارشنبه) ۹ بازی دیگر برگزار می‌وشد تا پرونده هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا بسته شود.

کالو آنجلوتی شب گذشت برای ۲۰۶ مین بار به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد و با برتری مقابل دورتموند به رکورد ۱۱۷ پیروزی رسید. یک نشریه مطرح اروپایی در گزارشی ۱۰ مربی که بیشترین درصد پیروزی درلیگ قهرمانان اروپا را دارند به تصویر کشیده است که در این لیست گواردیولا با یک رکورد خارق العاده در صدر این فهرست قرار دارد.

بر اساس این گزارش پپ گواردیولا طی ۱۷۳ حضور به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان اروپا موفق به ثبت رکورد ۱۱۰ پیروزی شده است که از این حیث با ۶۳.۶ درصد پیوزی در رقابت‌ها با اختلاف در جایگاه اول ایستاده است. در جایگاه دوم لوییس فن خال با ۹۵ بازی موفق به ۵۷ برد شده است. توماس توخل که به تازگی سرمربی تیم ملی انگلیس شده در لیگ قهرمانان اروپا ۶۱ بازی روی نیمکت تیم تحت هدایت خود نشسته که ۴۰ پیروزی ثبت کرده است و در جایگاه سوم این فهرست قرار گرفت. زیدان در زمان حضور درخشان خود رد تیم رئال مادرید طی ۵۳ بازی که روی نیمکت این تیم در لیگ قهرمانان اروپا نشست ۳۱ برد کسب کرد رده چهارم را به خود اختصاص داد. یورگن کلوب سرمربی موفق تیم‌های دورتموند و لیورپول در جایگاه پنجم قرار گرفت. او در ۱۰۲ بازی موفق شد ۵۸ پیروزی به دست بیاورد.

جایگاه ششم این فهرست به کارلو آنجلوتی اختصاص دارد. الکس فرگوسن و خوزه مورینیو طبق فهرست در رده نهم و دهم جدول قرار دارند. امشب پپ گواردیولا برای بار ۱۷۴ روی نیمکت سیتی خواهد نشست در صورت برتری مقابل اسپارتاپراگ به ۱۱۱ مین پیروزی خود در لیگ قهرمانان اروپا خواهد رسید.

انتهای پیام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *