صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اعضای کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ۵۰۰ میلیون تومان به پویش ایران همدل کمک کردند

۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۸۰۰۰۴۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان با تصویب هیئت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، برای کمک به مردم مظلوم جنوب لبنان اختصاص پیدا کرد.

خبرگزاری میزان-در پی تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان و شهادت هزاران نفر از مردم بیگناه این منطقه و تخریب جدی زیر ساخت‌های شهری، منازل مسکونی و از بین رفتن معیشت مردم این منطقه و خسارت‌های گسترده به آنها، در لبیک به ندای رهبر  انقلاب اسلامی مبنی بر کمک و حمایت از مردم مظلوم جنوب لبنان، مشارکت نهاد‌ها و دستگاه‌های کشور در این امر خیر آغاز شده است.

بر این اساس و در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک و حمایت از مردم بی‌دفاع و مظلوم جنوب لبنان و در کمتر از ۲۴ ساعت پس از پیشنهاد رئیس قوه قضاییه مبنی بر شرکت مسئولان عالی، قضات و کارکنان دستگاه قضایی و نهاد‌های وابسته در پویش «ایران همدل»، مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به حساب جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اختصاص پیدا کرد.

شایان ذکر است، خانواده بزرگ کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با شعار دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، از مردم برای مردم در قالب بیش از ۱۲۵۰ دفتر با نیرو‌های متعهد و متخصص در سراسر کشور، در تحقق قوه قضاییه هوشمند در تراز انقلاب اسلامی در همکاری با مرکز آمار و فناوری اطلاعات دستگاه قضایی، همواره مشغولِ خدمت‌رسانی به عموم مردم شریف ایران اسلامی است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *