صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۱۳۸ کیلومتر از معابر تهران برای روشندلان مناسب‌سازی شده‌ است

۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۱:۵۲
کد خبر: ۴۷۹۹۹۷۷
مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران گفت: از ۳۱۵ کیلومتری که در سال ۱۴۰۳ برنامه تکلیفی مناطق ۲۲گانه برای مناسب‌سازی معابر برای روشندلان است، تاکنون ۱۳۸ کیلومتر را مناسب‌سازی کرده‌ایم.

خبرگزاری میزان - به گزارش شهر، پایتخت ۱۲ هزار کیلومتر مسیر پیاده‌روی دارد که امروزه نیاز به تصحیح و نوسازی است، به خصوص برای روشندلانی که باید در این مسیر‌ها گام بردارند.

حامد سلیمی، مدیرکل معماری و ساختمان شهرداری تهران در رابطه با مناسب‌سازی مسیر‌ها در این باره مطرح کرد: مناسب‌سازی مسیر‌ها در برنامه سال ۱۴۰۳ عملا تعیین تکلیف شده است و ما به مناطق ابلاغ کردیم و اعتبار مستقیم را نیز در اختیار آن‌ها قرار دادیم. با توجه به زمان ابلاغ بودجه و تخصیص اعتبار منطقه، تقریبا حدود ۲ ماه است که کار به صورت جدی دارد انجام می‌شود.

وی افزود: براساس آمار شهرداری تهران ۴۳ درصد از تکلیف قانونی برای مناسب‌سازی معابر شهری برای روشندلان در نیمه نخست سال را انجام داده است.

سلیمی با اشاره به اینکه از ۳۱۵ کیلومتری که در سال ۱۴۰۳ برنامه تکلیفی مناطق ۲۲گانه است، ۱۳۸ کیلومتر را مناسب‌سازی کرده‌ایم، گفت: امیدواریم که تا پایان سال ۱۴۰۳ تکلیفی که بر عهده مناطق است؛ به طور کامل انجام شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *