صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

میراسماعیلی: پایه‌های جودو استوار است/ هنوز پیگیر مربی خارجی هستیم

۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵:۱۷
کد خبر: ۴۷۹۹۸۶۳
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
رئیس فدراسیون جودو گفت: پایه‌های جودو استوار است و به آینده سازان این رشته خیلی امیدوار هستیم.

آرش میراسماعیلی در گفت‌وگو با میزان، درباره توجه ویژه فدراسیون جودو به جودوکاران رده‌های سنی پایه اظهار داشت: ۱۳ نفر از ملی‌پوشان جودو عازم قرقیزستان هستند تا در یک اردو حضور پیدا کنند. این نفرات منتخب استان‌ها هستند که در رده نوجوانان و جوانان اعزام می‌شوند. همچنین ۹ نفر را هم به المپیک دانش آموزی اعزام می‌کنیم که بچه‌های تیم ملی نوجوانان با کادرفنی تیم نوجوانان هستند.

وی افزود: فدراسیون جودو صفر تا صد هزینه اعزام به المپیاد دانش آموزی را پرداخت کرد، چون آینده‌سازان برای ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. خیلی به نسل آینده امیدوار هستیم و پایه‌های جودو به قدری استوار است که در سال‌های پیش رو می‌توانیم کار‌های بزرگی انجام دهیم.

رئیس فدراسیون جودو در ادامه گفت: برای نوجوانان و جوانان یک اردوی تدارکاتی با یک کشور اروپایی در نظر گرفتیم. این بچه‌ها باید مدام در اردو و مسابقات باشند که پیشرفت کنند.

میراسماعیلی در پایان درباره حضور مربی خارجی در ایران خاطرنشان کرد: یک مقدار شرایط خاص است، اما با چند رئیس فدراسیون صحبت کردم و پیگیر مربی خارجی هستیم. مربیان ایرانی به کار خود ادامه می‌دهند و ان‌شاءالله در صورت اضافه شدن مربی خارجی، کار را کنار هم ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *