صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حسین شریعتمداری: آنچه یک فعال سیاسی از قول رهبر معظم انقلاب نقل کرده با واقعیت فاصله زیادی دارد

۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۳:۲۷
کد خبر: ۴۷۹۹۸۳۶
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی با اشاره به این نکته که اینکه انتظار می‌رود که فعالان سیاسی برای تأیید راه خود از ساحت مقدس حضرت آقا هزینه نکنند نوشت: بررسی‌های ما نشان داد که آنچه یکی از فعالان سیاسی در بخشی از سخنرانی خود از قول رهبر معظم انقلاب نقل کرده بود با واقعیت فاصله زیادی دارد.

خبرگزاری میزان - حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی خطاب به فعالان سیاسی نوشت: چندی قبل یکی از فعالان سیاسی بخشی از سخنرانی خود را که در جمع هوادارانش ایراد کرده بود، در فضای مجازی منتشر کرد. ایشان در اظهارات خود سخنی را به نقل از رهبر معظم انقلاب مطرح کرده بود که واقعیت نداشت و مصداق آدرس غلط به مخاطبان بود. از آنجا که این نقل قول مخدوش می‌توانست اذهان این و آن را از واقعیت دور کرده و به سمت و سوئی ببرد که به وضوح معلوم بود با دیدگاه حضرت آقا فاصله دارد، برآن شدیم درباره آن دست به بررسی و تحقیق بزنیم. بررسی‌های ما نشان داد که آنچه از قول رهبر معظم انقلاب نقل شده با واقعیت فاصله زیادی دارد.

انتظار آن بود و هنوز هم هست که فعالان سیاسی از آثار و تبعات سوء و خطرآفرین بی‌دقتی در نقل قول از رهبر معظم انقلاب باخبر باشند و خدای نخواسته برای تأیید راه خود از ساحت مقدس حضرت آقا هزینه نکنند. بیانات و نظرات رهبر فرزانه انقلاب برای همگان حجت و ملاک است و آن را معیار تشخیص سره از ناسره و تفکیک باید‌ها از نباید‌ها می‌دانند؛ بنابراین نقل قول مخدوش از حضرت ایشان می‌تواند به کسانی که این نقل قول نادرست را می‌شنوند، آدرس غلط بدهد و خدای نخواسته آن‌ها را در تشخیص راه به بیراهه بکشاند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *