صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

طلسم عجیب سرمربی اسپانیایی پرسپولیس در آسیا/ گندوز همچنان در حسرت کلین شیت آسیایی

۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴:۴۱
کد خبر: ۴۷۹۹۸۰۱
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی اسپانیایی و دروازه‌بان الجزایری پرسپولیس همچنان در حسرت کسب پیروزی و کلین‌شیت آسیایی هستند.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال پرسپولیس در حالی شب گذشته در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا با یک گل مغلوب السد قطر شد که با وجود نمایش درخشانی که داشت نتوانست طلسم پیروزی و کسب ۳ امتیاز را در این دیدار بشکند تا همچنان در حسرت برد آسیایی بماند، اما عجیب‌تر از نتایج این تیم در این فصل نتایج سرمربی اسپانیایی سرخ‌پوشان است که در آسیا طلسم شده است.

خوان کارلوس گاریدو در بازی شب گذشته در شرایطی برای نهمین بار در آسیا به عنوان سرمربی حضور داشت که امیدوار بود برای نخستین بار به پیروزی دست پیدا کند، اما با شکست یک بر صفر مقابل السد این سرمربی اسپانیایی همچنان باید در حسرت پیروزی باشد. 

او که با پرسپولیس در ۳ دیدار آسیایی به میدان رفته در ۲ دیدار شکست خورده و یک بازی نیز به تساوی رسیده است. گاریدو پیش از این با العین نیز در ۶ بازی در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته که در ۴ بازی شکست خورد و ۲ بازی نیز به تساوی رسید.

الکسیس گندوز، سنگربان الجزایری پرسپولیس نیز که بعد از حضورش در جمع سرخ‌پوشان عملکرد درخشانی داشته باوجود نمایش قابل قبولی که در لیگ برتر از خود به نمایش گذاشته است، اما هنوز موفق به تکرار این عملکرد در آسیا نشده است.

وی که در لیگ برتر با ثبت ۴ کلین شیت در جمع بهترین دروازه‌بان‌ها قرار دارد در سومین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا مقابل السد هم دروازه‌اش باز شد تا همچنان در حسرت اولین کلین شیت آسیایی خود بماند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *