صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

انباشت مطالبات دلیل اقتصاد نامتوازن در صنعت برق

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷:۴۳
کد خبر: ۴۷۹۹۷۱۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
رئیس هیئت مدیره سندیکای صنعت برق ایران با اشاره به مشکلات صنعت برق کشور گفت: یکی از مشکلات بحث مطالبات است و دلیل اقتصاد نامتوازن در صنعت برق نیز انباشت مطالبات است.

خبرگزاری میزان - پیام باقری، رئیس هیئت مدیره سندیکای صنعت برق ایران در نشست خبری اظهار کرد: رشد ۸ درصدی اقتصاد به به عنوان هدف در برنامه هفتم توسعه آمده نیاز به بسترسازی‌هایی است که بخش خصوصی یکی از مهمترین بخش‌ها محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: مجری امر بخش خصوصی است که در مواجه با این امر مهم نقش اصلی را بر عهده داردو در این زمینه دولت از هرگونه مداخله باید پرهیز کند و تفاوتی میان دخالت و نظارت درنظر گرفته شود

رئیس هیئت مدیره سندیکای صنعت برق ایران گفت: قیمت‌گذاری دستوری و تکلیفی نیز باعث شده امروز شاهد مشکلاتی در صنایع باشیم و با تاترازی برق مواجه شویم. 

باقری تصریح کرد: از گذشته نیز با مشکلاتی در صنعت مواجه بودیم که یکی از موضوعات بحث مطالبات صنعت برق بوده و دلیل اقتصاد نامتوازن در صنعت برق نیز انباشت مطالبات است.

وی به مشکلات دیگر صنعت برق اشاره کرد و افزود: موضوع تخصیص ارز به فعالین اقتصادی و موضوع رفع تعهدات ارزی نیز هرکدام اقتصاد صنعت برق را تحت تاثیر قرار می‌دهد و صدور بخشنامه‌های مختلف باعث می‌شود پیش‌بینی‌پذیری به حداقل برسد. 


در حال تکمیل...


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *