صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

حضور ۲۲۳ شرکت در نمایشگاه ایپاس

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۹۶۸۹
دسته بندی‌: جامعه ، حوادث
مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا گفت: در نمایشگاه ایپاس امسال ۲۲۳ شرکت در قالب ۱۸۷ غرفه حضور دارند که نسبت به سال قبل رشد ۲۰ درصدی را تجربه می‌کنیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش خبرگزاری پلیس؛ سردار محمدقاسم ناظر در بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی (ایپاس) ۲۰۲۴ ضمن تسلیت حوادث لبنان و غزه و شهادت سید حسن نصراله، سردار نیلفروشان و یحیی سنوار و خوشامدگویی به حاضران در مراسم گفت: در شرایطی این رویداد بین المللی را برگزار می‌کنیم که بخشی از خاورمیانه در آتش جنگ می‌سوزد و متاسفانه آنگونه که شایسته است جامعه جهانی رفتار عملگرایانه به این جنایات بشری را نشان نمی‌دهد. جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر اهداف استراتژیک خود با موضوع بازدارندگی، تمام تلاش خود را برای این مهم به کار برده و به کار می‌برد و در این جمع که تعداد زیادی از نمایندگان نظامی و انتظامی کشور‌های مختلف حضور دارند اعلام می‌کنیم مواضع ما مبتنی بر نظر فرماندهی کل قوا و اطاعات پذیری در محضر ایشان است.

وی عنوان داشت: رویدادی که امروز آن را افتتاح می‌کنیم محصول تلاش تولیدکنندگان و خدمات دهندگان از یک سو و شرکت ناجی پاس از شرکت‌های وابسته به بنیاد تعاون فراجا و مشارکت کنندگان توانمند از سوی دیگر می‌باشد.

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: سالی که اولین دوره این نمایشگاه بود بر اساس آمار موجود بیش از ۹۰ درصد محصولات عرضه شده با نشان خارجی و تقریباً وارداتی بوده در طی بیست و یک سال، امروز می‌توانیم ادعا کنیم که حدود ۵۰ درصد محصولات ارائه شده در این نمایشگاه از تولیدات داخلی است و حدود ۱۵ درصد نیز با همکاری و مشارکت در ایران تولید می‌شود.

وی با بیان این که این دوره از نمایشگاه بر اساس شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم طراحی، مدیریت و اجرا شده است، ابراز امیدواری کرد که در سال‌های آتی به مرحله‌ای برسیم که بتوانیم با افتخار اعلام کنیم که بخش اعظمی از محصولات ارائه شده در نمایشگاه از تولیدات داخلی است.

سردار ناظر عنوان داشت: این افتخار بزرگی است که شرکت ناجی پاس توانسته است علاوه بر مدیریت و اجرای این نمایشگاه به صورت گسترده به برگزاری رویداد‌های داخلی و بین المللی اقدام نماید چراکه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های فعالان این حوزه به ما این اجازه را می‌دهد که علاوه بر تهران در سایر مراکز استان‌ها نیز این رویداد‌ها را برگزار نمائیم تا تمام بخش‌های مرتبط بتوانند از محصولات و خدمات ارائه شده در این نمایشگاه بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: ما بر اساس وظایف خود و در حد توان از همه امکانات و ظرفیت‌های خود استفاده می‌کنیم که این رویداد را در بهترین شکل ممکن اجرا نماییم. تمام دریافتی‌های این نمایشگاه هزینه خود نمایشگاه می‌شود و نوعاً هزینه‌هایی نیز در سایر بخش‌ها انجام می‌گیرد که این رویداد بتواند در اندازه‌های یک رویداد بین المللی معرفی گردد.

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا تصریح کرد: برنامه بعدی ما برای سال‌های بعد توسعه همه جانبه نمایشگاه و خدمات جانبی است از جمله برگزاری همایش‌های همکنار و پذیرش بیشتر هیئت‌های تجاری نیز از اهم برنامه‌های آتی است.

وی به ارائه گزارش مختصری از نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ پرداخت و گفت: در نمایشگاه حاضر ۲۲۳ شرکت در قالب ۱۸۷ غرفه حضور دارند که نسبت به سال قبل رشد ۲۰ درصدی را تجربه می‌کنیم.

سردار ناظر افزود: در این نمایشگاه ۱۵۴ برند خارجی و ۳۸ برند داخلی اقدام به نمایش محصولات خود نموده اند که در برند‌های خارجی رشد ۴۰۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی عنوان داشت: حضور مخترعین و مبتکرین در قالب هسته‌های نوآور معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای اولین بار در نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ و در کنار بخش مخترعین و مبتکرین از بهترین فعالیت‌های نمایشگاه امسال است.

مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا در پایان تاکید کرد: نمایشگاه ایپاس ۲۰۲۴ با ایجاد بستری مناسب برای ورود و حضور شرکت‌های دانش بنیان و تکنولوژی محور در تمام عرصه‌های تخصصی و همچنین ایجاد بزرگترین فضای تجاری می‌کوشد، خود را در طراز نمایشگاه‌های بین المللی مطرح کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *