صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس سازمان ثبت در دیدار با استاندار کردستان مطرح کرد|

نمایندگی ثبتی در شهرستان سروآباد افتتاح می‌شود/ مستندسازی بافت‌های فرسوده شهرستان‌های استان کردستان

۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴:۵۲
کد خبر: ۴۷۹۹۶۸۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس سازمان ثبت در دیدار با استاندار کردستان بر مستندسازی بافت‌های فرسوده شهرستان‌های استان تاکید کرد و از تخصیص اعتبار لازم جهت افتتاح نمایندگی ثبتی در شهرستان سروآباد خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشستی با آرش لهونی استاندار کردستان عنوان کرد: با تخصیص اعتبار لازم از سوی سازمان ثبت و با هدف افزایش رفاه حال شهروندان در دسترسی به خدمات ثبتی به زودی نمایندگی ثبتی در شهرستان سروآباد افتتاح می‌شود.

بابایی بر مستندسازی مناطق حاشیه‌ای و اراضی قولنامه‌ای این استان تاکید کرد و گفت: با توجه به اجرایی شدن « قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول» سازمان ثبت اسناد همانند گذشته در تثبیت مالکیت و صدور اسناد بافت شهری، روستایی و اراضی کشاورزی اهتمام ویژه‌ای دارد.

مستندسازی بافت‌های فرسوده شهرستان‌های استان و تسهیل در صدور اسناد اراضی کشاورزی، اجرایی کردن قانون الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول در مشاوران املاک از موارد مهمی بود که در این نشست مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

گفتنی است؛ «کشاورز معاون املاک و کاداستر»، «پروین معاون راهبردی، توسعه مدیریت و منابع»، «عرفانی نسب مدیرکل هسته گزینش» و «مرادی مدیر کل روابط عمومی ورسانه» سازمان ثبت در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *