صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جشن تقدیر از برند‌های محبوب ایرانی برگزار شد

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱:۱۱
کد خبر: ۴۷۹۹۴۸۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
جشن پایانی تقدیر از برند‌های محبوب ایرانی در سال ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

خبرگزاری میزان - مراسم اختتامیه یازدهمین دوره تقدیر از برند‌های محبوب ایرانی در سال ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیما برگزار و شرکت گلدیران توانست با دریافت ۴ تندیس زرین در این جشنواره، به عنوان یکی از محبوب‌ترین برند‌های ایرانی شناخته شود. 

جشنواره «برند محبوب»، به‌عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی در زمینه محبوبیت برندها، بستری برای شناسایی برند‌های محبوب مردم فراهم کرده است تا ضمن شناسایی برند‌های خوش‌نام ایرانی توسط مردم، زمینه تقدیر از این برند‌های خوش‌نام و معتبر را فراهم آورد. بدیهی است برند‌های محبوب منتخب مردم، جایزه اصلی خود را از دست مصرف‌کنندگان دریافت می‌نمایند و این بزرگترین افتخاری است که یک برند می‌تواند در بازار کسب نماید. از سوی دیگر این رویداد به دنبال شکل‌دهی به جامعه هواداران برند‌های ایرانی است تا با تعیین میزان توصیه‌گری برند‌های فعال در بازار، زمینه مناسبی را برای کمک به تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کنندگان فراهم آورد.

یازدهمین دوره سالانه نظرسنجی برند محبوب مصرف‌کنندگان به عنوان گسترده‌ترین نظرسنجی مردمی برای انتخاب برند‌های محبوب ایرانی سال ۱۴۰۳ با حضور بالغ بر ۱۵۰۰ برند ایرانی در بیش از ۱۰۰ گروه کالا و خدمات، از ابتدای خرداد تا ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۳ برگزار و در مجموع تعداد ۲.۰۸۳.۱۱۲ رای مردمی در این نظرسنجی ثبت گردید. با توجه به اتمام دوره نظرسنجی و مشخص شدن نتایج نظرسنجی براساس آرای مردمی، دبیرخانه جشنواره برند‌های محبوب ایرانی منتخب را، مبتنی بر نتایج این نظرسنجی، در مراسم روز شنبه معرفی نموده و زمینه قدردانی از این برند‌های معتبر و خوش‌نام را به عنوان برند‌های محبوب ایرانی سال ۱۴۰۳ فراهم آورد.

اختتامیه یازدمین دوره جشنواره برند محبوب درحالی برگزار شد که حسین دیلمی؛ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره گروه گلدیران، حسین تنهائی؛ نائب رئیس هیئت مدیره، نعمت‌الله دیلمی و احمدقلی همتی؛ از اعضای هیئت مدیره و فرزام زمانی؛ مدیراجرایی گروه گلدیران در این رویداد حضور داشتند. گلدیران در این برنامه، در چهار دسته‌ی خدمات پس از فروش، موبایل، تلویزیون و ماشین ظرفشویی، با بررسی جمیع آرای ارسالی مردم، حائز رتبه برگزیده شد و تندیس زرین این رویداد را از آن خود کرد.

حسین دیلمی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل گروه گلدیران، در حاشیه این مراسم  نوید ارائه و عرضه خدمات و محصولات جدید گلدیران را به مخاطبان داد و تاکید کرد: «خدمت به جامعه در قلب همه فعالیت‌های گلدیران قرار دارد. ما همانطور که به رشد و توسعه مجموعه خود فکر می‌کنیم، خود را متعهد می‌دانیم که به وظیفه‌مان در قبال مردم شریف کشور هم عمل کنیم و معتقدیم که موفقیت ما نعمتی است که باید با مردم، به ویژه از طریق افزایش ایجاد اشتغال، عمل به وظایف مسئولیت‌های اجتماعی سازمان و ارائه کالا و خدمات متناسب با معیشت خانوار‌های ایرانی، به اشتراک گذاشته شود».

مهدی فرجی، مدیرعامل شرکت خدمات مشتریان گلدیران، نیز افزود: «یکی از بزرگترین عوامل موفقیت گلدیران، تعهد دیرینه این مجموعه به ارائه خدمات پس از فروش برتر است. مردم ایران به خوبی گلدیران را به عنوان پیشرو در خدمات پس از فروش می‌شناسند، و این اعتماد از دهه‌ها تلاش مستمر و توجه به رضایت مشتری ناشی می‌شود. گلدیران بیش از سه دهه است که خدمات پس از فروش خود را به گونه‌ای ارائه می‌دهد که نه‌تن‌ها مشکلات مشتریان را به سرعت حل کند، بلکه تجربه‌ای آرامش‌بخش و رضایت‌بخش برای آنان به ارمغان بیاورد. همین تعهد به خدمات پس از فروش است که باعث شده گلدیران، چه پیش از زمان خروج برند‌های بین‌المللی از کشور و چه پس از آن، جایگاه برتر ارائه خدمات پس از فروش خود را نزد مردم عزیز کشور و مصرف‌کنندگان محترم حفظ کند.»

گلدیران در طول چندین دهه فعالیت، از یک شرکت تجاری به هلدینگی بزرگ با ابعاد گسترده در سطح کشور و منطقه تبدیل شده است. این شرکت با ایجاد اشتغال مستقیم برای بیش از ۲۵۰۰ نفر و بهره‌گیری از تکنولوژی‌های روز دنیا، محصولات متنوعی را به بیش از هفت میلیون شهروند ایرانی عرضه کرده است. نقش گلدیران در اقتصاد ایران و توانمندسازی داخلی، نقشی کتمان‌ناپذیر است، چرا که این شرکت با تمرکز بر نوآوری و کیفیت، به ارتقای سطح زندگی و رفاه جامعه کمک شایان‌توجهی کرده است. این تلاش‌ها نه‌تن‌ها باعث افزایش رضایت مشتریان و بهبود اعتماد عمومی شده، بلکه به توسعه اقتصادی کشور و ارتقای توانمندی‌های داخلی نیز منجر شده است.

انتهای پیام/


برچسب ها: برندهای برتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *