صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اجرایی شدن پایش تصویری بازار بیرجند در پیشگیری از سرقت موثر است

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲:۳۲
کد خبر: ۴۷۹۹۴۳۷
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان جنوبی گفت: اجرایی شدن پایش تصویری بازار بیرجند گامی مهم در پیشگیری از وقوع سرقت است.

خبرگزاری میزان-جلسه پایش تصویری بازار بیرجند در محل اتاق اصناف استان خراسان جنوبی با حضور سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و روسای اتحادیه‌های اصناف برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین زارع حسینی در جلسه پایش تصویری بازار بیرجند، گفت: زمانی که سرقتی انجام می‌شود،مالباخته ضرر هنگفتی می‌کند و در بسیاری از موارد حتی با دستگیری سارق امکان برگشت ضرر مالی مالباخته وجود ندارد، لذا لازم است تا اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار دهیم.

وی افزود: یکی از اقدامات پیشگیرانه در حوزه سرقت موضوع پایش تصویری است که با توجه به برآورد‌های انجام شده در بازار بیرجند در صورتی که این موضوع اجرایی شود گام مهمی در پیشگیری از سرقت بازار بیرجند برداشته می‌شود، چرا که سارقین در هنگام سرقت سود و زیان اقدام خود را می‌سنجد و زمانی که انجام سرقت برای آن‌ها ریسک بالای داشته باشد اقدام به سرقت نخواهند کرد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خراسان جنوبی در پایان گفت: با توجه به اینکه زیرساخت‌های لازم برای پایش تصویری بازار بیرجند توسط شهرداری بیرجند، شرکت مخابرات و شرکت توزیع نیروی برق آماده شده است و تنها نصب دوربین‌ها باقی مانده است، لازم است که اصناف با توجه به تعهداتی که در جلسات قبلی داده اند نسبت به انجام مشارکت در خرید دوربین‌ها اقدام تا شاهد اجرایی شدن کامل پایش تصویری بازار بیرجند باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *