صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اجرای عملیات اطفای حریق توسط تیم‌های امدادی در رزمایش آیونز ۲۰۲۴

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴:۰۸
کد خبر: ۴۷۹۹۴۲۸
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
یگان‌های شناور و پروازی شرکت‌کننده در رزمایش مرکب دریایی آیونز ۲۰۲۴، عملیات اطفای حریق را در شمال اقیانوس هند تمرین کردند.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی ارتش، دریادار دوم مصطفی تاج الدینی سخنگوی رزمایش مرکب دریایی آیونز ۲۰۲۴ گفت: در ادامه برگزاری مراحل اصلی و فاز دریایی رزمایش مرکب دریایی آیونز ۲۰۲۴ (IMEX ۲۰۲۴) یگان‌های شناور و پروازی شرکت کننده در این رزمایش براساس سناریوی از پیش تعیین شده عملیات اطفا حریق و نجات کارکنان شناور آسیب دیده و مهار لکه نفتی را تمرین کردند.

وی افزود: در این مرحله از رزمایش پس از ارسال پیام اضطراری کشتی دچار حادثه شده، ابتدا منطقه عملیات توسط یگان‌های شرکت کنندگان مورد شناسایی و جست‌وجو قرار گرفت و سپس شناور‌ها و بالگرد‌ها برای اجرای عملیات اطفا حریق اعزام کرد.

سخنگوی رزمایش مرکب دریایی آیونز ۲۰۲۴ اضافه کرد: نیرو‌های شرکت کننده در رزمایش، نسبت به اجرای عملیات اطفا حریق نفت‌کش سانحه دیده اقدام کردند.

وی ادامه داد: نمایندگان کشور‌های روسیه، عربستان سعودی، تایلند، پاکستان، قطر، عمان، بنگلادش و هند که در ناو جماران حضور داشتند از نزدیک بر مراحل مختلف این رزمایش نظارت داشته و دیگر اعضای آیونز به صورت ارتباط تصویری و بر خط در این رزمایش شرکت داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *