صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عراقچی: پاسخ لازم به هر حمله‌ای به تاسیسات هسته‌ای ایران داده می‌شود

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶:۲۳
کد خبر: ۴۷۹۹۴۲۴
وزیر امور خارجه با تاکید بر اینکه هیچ حمله علیه ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند، گفت که پاسخ لازم به هر حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران داده خواهد شد.

خبرگزاری میزان - سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با ان‌تی‌وی ترکیه تصریح کرد که هر حمله‌ای علیه ایران، به معنای عبور از خط‌ قرمز برای ما است.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بدون آمریکا نمی‌تواند به ارتکاب جنایت‌ها در غزه و لبنان دست بزند، گفت: همه تسلیحاتی که آنجا استفاده می‌شود، ازسوی آمریکا تامین می‌شود.

وی همچنین یادآوری کرد: برای ما آمریکا متحد صهیونیست‌هاست و درصورتی‌که یک جنگ گسترده در منطقه رخ دهد، آمریکا به داخل آن کشیده خواهد شد و ما اصلا این را نمی‌خواهیم.

عراقچی با تاکید بر اینکه هر حمله‌ای علیه ایران، به معنای عبور از خط‌ قرمز برای ما است، گفت: چنین حمله‌ای را بی‌پاسخ نمی‌گذاریم؛ پاسخ لازم به هر حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران یا هر حمله مشابه داده خواهد شد؛ همه اهداف را در اسرائیل شناسایی کرده‌ایم؛ اسرائیل پاسخ متناسب به هر حمله علیه ایران را دریافت خواهد کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی همچنین تصریح کرد: ما به تاسیسات اقتصادی یا غیرنظامی (رژیم صهیونیستی) حمله نکردیم و فقط تاسیسات نظامی را هدف قرار دادیم؛ اکنون همه اهداف خود را در آنجا شناسایی کرده‌ایم و حمله مشابه به اهداف آن‌ها انجام خواهد شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *