صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وزیر راه: «یحیی السنوار» نماد مقاومت و صلابت بود

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶:۱۹
کد خبر: ۴۷۹۹۳۹۳
دسته بندی‌: اقتصاد ، عمومی
فرزانه صادق ضمن تسلیت شهادت یحیی السنوار، او را نماد مقاومت و صلابت دانست و تاکید کرد که خون پاک او بر زمین نخواهد ماند و جوششی مضاعف در مسیر مقاومت خواهد آفرید.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، فرزانه صادق وزیر راه و شهرسازی با صدور پیامی شهادت یحیی السنوار را تسلیت گفت.

در متن پیام وزیر راه و شهرسازی آمده است: شهید یحیی السنوار همچون نامش «زندگی بخش» بود؛ چه طی مدت مدید اسارتش در چنگال رژیم غاصب صهیونیستی و چه در میدان مبارزه که رهبری حماس را به دست داشت و تا آخرین لحظه عمر شریفش اسلحه به دست در کنار برادران مجاهدش جنگید. او نماد مقاومت و صلابت بود و با شهادتش برگ زرین دیگری در تاریخ حماسه آزادی‌خواهان جهان به ویژه سلحشوران فلسطینی برای آزادی قدس عزیز را به ثمر نشاند.

در ادامه این پیام آمده است: زندگی سراسر مجاهدت این شهید راه قدس؛ خط بطلانی بر نسل‌کشی و جنایات رژیم منحوس و جعلی صهیونیستی بود. ضمن عرض تسلیت شهادت اسوه مقاومت به مردم آزادی خواه جهان به ویژه مردم عزیز فلسطین و جنبش حماس؛ این اطمینان را دارم که خون پاک او بر زمین نخواهد ماند و جوششی مضاعف در مسیر مقاومت خواهد آفرید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *