صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گل‌محمدی: وقفه در لیگ برتر کار را سخت می‌کند/ آلومینیوم رقیب خوب و قدرتمندی است

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸:۰۰
کد خبر: ۴۷۹۹۳۵۷
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان از آمادگی تیمش برای بازی مقابل آلومینیوم اراک خبر داد.

خبرگزاری میزان - یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نماینده اراک گفت: از میزبانی تیم خوب آلومنیوم و زمین تمرینی که در اختیار ما گذاشتند تشکر می‌کنم و روز امیرکبیر را هم به مردم اراک تبریک می‌گویم.

وی در ادامه افزود: هفته به هفته بازی‌ها حساس‌تر و دیدنی‌تر می‌شوند. فردا هر دو تیم دنبال ارائه یک بازی خوب هستند و قطعا شاهد بازی خوبی خواهیم بود.

گل‌محمدی ادامه داد: آلومینیوم از تیم‌های خوب و قدرتمند لیگ برتر است و کیفیت خوبی به لیگ برتر بخشیده است و می‌تواند به عنوان رقیب حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد. قطعا بازی سختی برای دو تیم خواهد بود و امیدوارم در پایان نتیجه به نفع ما باشد. البته کسب سه امتیاز برای هر دو تیم سخت خواهد بود و امیدواریم هواداران دو تیم از بازی لذت ببرند.

وی درباره شرایط تیمش مطرح کرد: فعلا فقط دنبال پیشرفت هستیم. هدف اصلی ما این است با توجه به مشکلاتی که فولاد داشت، سعی کردیم ثبات خوبی به تیم ببخشیم. هیچ تیمی وجود ندارد که سال اول بخواهد با تغییرات زیاد به قهرمانی برسد. این اتفاق خیلی سخت است و به آن فکر نمی‌کنیم. بازیکنان ما هم با جان و دل تلاش می‌کنند.

گل‌محمدی در پایان گفت: همواره وقفه در لیگ کار را سخت می‌کند و البته فیفادی بود. یک بازی تدارکاتی با استقلال اهواز انجام دادیم و تمرینات خوبی داشتیم. البته نگه‌داشتن تیم در شرایط مسابقه واقعا سخت است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *