صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تداوم راه مقاومت باوجود شهادت مقام‌های حماس و حزب‌الله

۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰:۰۲
کد خبر: ۴۷۹۹۳۳۸
رژیم صهیونیستی تاکنون بار‌ها سران گروه‌های مقاومت را به شهادت رسانده اما در نابودی این محور شکست خورده است.

خبرگزاری میزان - رژیم اشغالگر صهیونیستی که در جنگ و جنایت علیه ملت فلسطین و لبنان و برخی کشور‌های منطقه ازسوی آمریکا و اروپا حمایت می‌شود، در این توهم به‌سر می‌برد که با ترور سران فلسطینی و لبنانی مقاومت، اراده مقاومت را شکسته و روحیه مبارزان این محور را در میدان جنگ تضعیف کرده است.

شهادت فرماندهان مقاومت، آغاز مرحله‌ای تازه

اما در واقعیت، ترور‌ها برای مبارزان مقاومت آغاز مرحله جدیدی از رویارویی، عزم و اراده بی‌سابقه برای پیروی از راه کسانی است که در راه حمایت از مظلومان و دفاع از مقدسات اسلامی به شهادت رسیدند.

تصاویر اولیه منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی از یحیی سنوار در داخل خانه‌ای نیمه تخریب شده در غزه به نظر می‌رسد ممکن است آن چیزی نبوده باشد که سران رژیم صهیونیستی می‌خواستند جهان ببیند.

سران این رژیم ترجیح می‌دادند تصویری از رئیس دفتر سیاسی حماس که در تونل مخفی شده و از شهرک‌نشینان بازداشت‌شده در غزه به‌عنوان سپر انسانی استفاده می‌کند، برای جهانیان ترسیم کنند. حقیقت این است که فرمانده ارشد حماس در جنگ با دشمنانش به شهادت رسید. 

میدل‌ایست‌آی نوشت: او در رویارویی با نظامیان صهیونیست به‌صورت رودررو به شهادت رسید. 

توسل رژیم صهیونیستی به ترور سران مقاومت 

توسل دشمن به هدف قرار دادن سران مقاومت بیانگر میزان ورشکستگی و شکست صهیونیست‌ها است. این همچنین منعکس‌کننده خسارت متحمل شده به صهیونیست‌ها ازسوی مقاومت در غزه و لبنان است. 

کارشناسان اذعان دارند که معادله دستیابی به پیروزی‌ها و دستاورد‌های ساختگی که دشمن از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی به‌دنبال آن است، از طریق ترور و انحلال، هدف قرار دادن غیرنظامیان، تخریب زیرساخت‌ها، بمباران خانه‌های مردم بی‌گناه، با محاصره و گرسنگی دادن آن‌ها و همچنین پرتاب هزاران موشک و بمب بر روی اردوگاه‌های آوارگان، مراکز بهداشتی و آموزشی و ... به‌دست نمی‌آید.

ترور‌های مستمر ازسوی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و انگلیس اقدامی بزدلانه بوده که نشان‌دهنده شکست و ناتوانی اشغالگران در شکستن اراده قهرمانان مقاومت است. 

شکست مقاومت تنها یک امید واهی است

فارن پالیسی نوشت: گفتن «شما نمی‌توانید یک ایده را بکشید» کلیشه‌ای شده است. 

می‌توان این استدلال را مطرح کرد که شهادت سنوار حماس را تضعیف خواهد کرد اما این تنها یک امید است. احتمال بیشتری وجود دارد که نیرو‌های حماس بیشتر به مبارزه ادامه داده و از دشمنان خود انتقام بگیرند. 

فارن پالیسی همچنین گفت: مقاومت بیهوده نیست، این یک جزء حیاتی هویت است؛ به‌همین دلیل است که سنوار می‌خواست در پایان با گلوله تانک جانش را از دست بدهد، و نه با سکته مغزی. او با شواهد قابل‌توجهی معتقد بود که مرگش الهام‌بخشی برای مقاومت بیشتر خواهد بود. 

پایگاه یمنی صبا هم نوشت: شاید سران رژیم صهیونیستی و متحدان آن‌ها از نیرو‌های سلطه و ظلم جهانی هنوز متوجه نشده‌اند که راه محور مقاومت در فلسطین، لبنان، یمن و سوریه با ترور سران بزرگ متوقف نخواهد شد؛ زیرا این اندیشه (مقاومت) با مرگ آن‌ها از بین نمی‌رود و افراد دیگری جانشین آن‌ها می‌شوند؛ این فرماندهان جدید راه شهدایی را ادامه می‌دهند که برای رهایی از پروژه صهیونیستی- آمریکایی با خون خود حماسه‌های قهرمانانه سرودند.

اقداماتی که دشمن صهیونیست هر از چند گاهی با ترور سرانی مانند شهید اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و یحیی سنوار انجام می‌دهد، سرخوشی موقتی باقی گذاشته و جنایت‌کار را به انحطاط حتمی سوق می‌دهد.

انتهای پیام/


برچسب ها: جنگ غزه

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *