صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

معاون راهبردی رئیس جمهور: وفاق ملی راه‌حل برون رفت از بحران‌هاست

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱:۰۶
کد خبر: ۴۷۹۹۳۲۷
دسته بندی‌: سیاست ، عمومی
معاون راهبردی رئیس جمهور در آیین معارفه استاندار اصفهان گفت: همه ما در یک کِشتی هستیم و با وفاق می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت کشور، محمدجواد ظریف در آیین تکریم و معارفه استاندار اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهیدان جبهه مقاومت، افزود: مردم استان اصفهان حق زیادی گردن همه ما دارند و حق دارند که به آنان خدمت کنیم. وی با بیان اینکه مردم صاحب اختیار ما هستند، ادامه داد: ما قرار است خدمتگزار مردم باشیم و باید باور کنیم که مردم در ۴۵ سال گذشته در برابر تحریم‌ها و سختی‌ها ایستادگی کردند، اما از کشور و انقلاب روی برنگرداندند. معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: مردم راه‌حل‌ها را دارند و بهتر از ما مشکلات را می‌دانند از این رو باید طرف مشورت ما باشند. ظریف ادامه داد: باید با مردم مهربان باشیم و آن‌ها را باور کنیم که اگر اینچنین باشد آینده بهتری برای کشور رقم خواهد خورد. وی خاطرنشان کرد: وزیر کشور با انتخاب خوب جمالی نژاد باعث وفاق در شهر و استان اصفهان شد. معاون راهبردی رئیس جمهور از حضور بزرگان جبهه اصلاحات و اصولگرایان اصفهان در این آیین ابراز خرسندی کرد و گفت: همه ما در یک کشتی هستیم و زاینده‌رود خشک و آلودگی هوای اصفهان همه ما را آزار می‌دهد و این وفاق است که مشکلات را رفع خواهد کرد.

ظریف در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به جنایات روز افزون رژیم صهیونیستی و به خاک و خون کشیدن مردم غزه و لبنان گفت: رژیم صهیونسیتی هر روز مردم لبنان و غزه را به شهادت می‌رساند در این شرایط باید کنار هم و با هم باشیم. معاون راهبردی رئیس جمهور در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای جمالی نژاد استاندار جدید اصفهان از زحمات و تلاش‌های مرتضوی استاندار سابق اصفهان نیز قدردانی کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *