صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

برگزاری کارگاه منتوری بازیگری از ایده تا اجرا با حضور هفت هنرمند تئاتری

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۱:۵۳
کد خبر: ۴۷۹۹۳۲۴
کارگاه منتوری بازیگری و اجرای صحنه با حضور هفت هنرمند حوزه تئاتر از ۱۲ تا ۳۰ آبان برگزار می‌شود.    

خبرگزاری میزان -طبق اعلام روابط عمومی خانه فرهنگ و هنر چکانه، دکارگاه منتوری بازیگری از ایده تا اجرا ۱۵ روز است، هفت هنرمند حوزه تئاتر قرار است بعد از برگزاری ۵۵ ساعت آموزش دو نمایش را به روی صحنه ببرند. 

این دوره به صورت عملی و نظری با هدایت اساتید و هنرمندان حوزه تئاتر، هفت سرفصل تخصصی را طی ۵۵ ساعت آموزش به هنرجویان ارائه خواهد کرد.

رضا بابک بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر "تجربه بازیگری" خود را با هنرجویان این دوره به اشتراک می‌گذارد. عباس جهانگیریان نویسنده مطرح کشورمان مدرس "تحلیل متن" این دوره است.
 
سیروس همتی بازیگر سینما و تئاتر در این دوره منتور بازیگری از ایده تا اجرای متن خواهد بود و دیگر مدرس این دوره مجیدامرایی مدیر انجمن دراماتراپی است که با تجربه خود درحوزه نمایش درمانی سرفصل " مدیریت احساس و تسلط بر بدن" را آموزش خواهد داد. 
 
هومن مجابی دیگر منتور "بازیگری از ایده تا اجرای صحنه" است و ژاکلین آواره سرفصل "تسلط بر نقش" را آموزش می‌دهد. در این دوره سعید زین العابدین "مدیریت تولید نمایش و امور اجرایی" را مرحله ایده تا صحنه آموزش خواهد داد. 
 
مجری طرح برگزاری این دوره خانه فرهنگ و هنر چکانه است و دو گروه نمایش در پایان این دوره، دو متن را با هدایت و کارگردانی سیروس همتی و هومن مجابی به روی صحنه می‌برند. 
 
شایان ذکر است در پایان این دوره گواهی حضور از سوی انجمن دراماتراپی صادر می‌شود و هنرجویان بعد از طی دوره آموزشی تمرینات اجرای صحنه را آغاز خواهند کرد.

 در این دوره صرفاً ۲۰ هنرجو پذیرفته می‌شود. این دوره آموزشی از ۱۲ تا ۳۰ آبان ماه در عمارت خط سوم واقع در خیابان ولیعصر، نرسیده به چهار راه ولیعصر خیابان هاشمی فر، بن بست اول، عمارت خط سوم برگزار خواهد شد. 
 
علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر حداکثر تا ۱۱ آبان می‌توانند با شماره چکانه ۰۹۱۰۲۰۵۱۸۳۵ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/


برچسب ها: تئاتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *