صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

۷ هکتار از بستر رودخانه قوشه دگرمان میامی رفع تصرف شد

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۹۲۹۰
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: در راستای نیل به اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضائیه مبنی بر جلوگیری از تصرفات غیرمجاز در اراضی و بستر رودخانه ها، میزان ۷ هکتار از بستر غیر مجاز رودخانه قوشه دگرمان واقع در حوزه قضایی میامی رفع تصرف شد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام و المسلمین محمدصادق اکبری، رئیس کل دادگستری استان سمنان اظهارکرد: گزارشات متعددی از اهالی منطقه مبنی بر تصرف غیرمجازدر بستر رودخانه قوشه دگرمان واقع در حوزه قضایی میامی دریافت شد که به مسئولان قضایی آن شهرستان دستور داده تا ضمن بازدید میدانی و بررسی اوضاع و احوال منطقه، مطالبات مردمی را در این خصوص پیگیری کنند. 

وی، تصریح کرد: در نهایت پس از بازدید‌های میدانی و بررسی‌های به عمل آمده، عملیات آزادسازی و رفع تعارضات و تجاوز از بستر رودخانه، بازگشایی کامل گلوگاه واقع در ضلع غربی و جلوگیری از کشت مجدد به مساحت ۷ هکتار از بستر رودخانه قوشه دگرمان صورت پذیرفت.

رئیس کل دادگستری استان سمنان در خاتمه تاکید کرد: مسئولان قضایی سراسر استان مکلف اند؛ با هدف احیاء و حفظ حقوق عامه از بروز زمینه‌های تزلزل حقوق عمومی جامعه در همه زمینه ها، بویژه تضییع منابع طبیعی و محیط زیست جلوگیری کرده و با نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حُسن اجرای امور با متخلفین نیز برخورد لازم را معمول دارند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *