صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

افتتاح دسترسی بزرگراه شهید سلیمانی به مسیر غرب بزرگراه شهید یاسینی/ ۵۰ پروژه تقاطعی تا پایان دوره فعلی مدیریت شهری افتتاح می‌شود

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱:۳۸
کد خبر: ۴۷۹۹۲۳۹
مدیرعامل سازمان فنی و مهندسی شهرتهران با بیان اینکه تا پایان دوره مدیریت شهری فعلی ۵۰ پروژه دیگر از ۹۸ پروژه تقاطعی افتتاح خواهد شد گفت: این ۹۸ تقاطع ۷۳۰ کیلومتر از مسیرهای اضافی شهروندان را کاهش خواهد داد.

خبرگزاری میزان - آیین افتتاح دسترسی به غرب بزرگراه شهید یاسینی از بزرگراه شهید سلیمانی صبح امروز، شنبه ۲۸ مهرماه ۱۴۰۳ در قالب ۱۴۷ پویش امید و افتخار برگزار شد.

در این مراسم مهدی صداقتی مدیرعامل سازمان فنی و مهندسی شهرتهران بیان کرد: پلی که بر روی آن قرار داریم پلی است که در ابتدای احداث دسترسی‌های آن به آینده موکول شد در حالی که تکمیل این دست پروژه‌ها اکنون بسیار مشکل و پرهزینه است.

وی افزود: ما معتقدیم احداث این دسترسی بار ترافیک را کاهش خواهد داد. امروز ۳۲ پروژه از ۹۸ پروژه را افتتاح کردیم و تا پایان راه ۵۰ پروژه دیگر نیز احداث خواهیم کرد.

صداقتی در خاتمه افزود: این ۹۸ تقاطع ۷۳۰ کیلومتر از مسیرهای اضافی شهروندان را کاهش خواهد داد.

در ادامه این مراسم شهردار منطقه ۱۳ نیز توضیح داد: پروژه‌های عمرانی اولین مبحث آلودگی هوا است و اهتمام در احداث پل و زیرگذر در کاهش بار ترافیک و به طبع در کاهش آلودگی هوا تاثیر گذار خواهد بود.

هادی حق بین معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران نیز در این مراسم بیان کرد: تلاش داریم پروژه‌ها بدون هزینه اضافی و تشریفات افتتاح شود.

معاون شهردار تهران معارضات ملکی و تاسیساتی و... را یکی از دلایل کاهش افتتاح پروژه‌ها دانست و گفت: کمبود مصالحی مانند سیمان، آرماتور، ورق آهن و حتی برق از دیگر عوامل کاهش سرعت افتتاح پروژه‌ها است.

حق بین تاکید کرد: با توجه به عبور از فصل تابستان از انتهای آبان تا انتهای سال با ترافیک افتتاح پروژه‌ها مواجه خواهیم بود.

وی با اشاره به گزارشی که از سوی پلیس راهور فراجا در بازگشایی مدارس ارائه شده اظهار داشت: امسال در مهرماه ترافیک کمتری داشتیم در کنار اقدامات زیرساختی اقداماتی در کلان پروژه‌ها شکل می‌گیرد و همین امر سبب کاهش ترافیک شده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: برخی از پروژه‌ها ممکن است کوچک به نظر برسد ولی اثرگذاری آن‌ها بسیار است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *