صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گزارش|

سرمربی یونانی تیم ملی فیلش یاد هندوستان کرد/ بازگشت مانولوپولوس به تهران در میان سکوت خبری فدراسیون بسکتبال

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰:۱۶
کد خبر: ۴۷۹۹۲۳۳
دسته بندی‌: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی یونانی بسکتبال ایران، امروز به تهران بازمی‌گردد و فعالیت خود را در تیم ملی ادامه خواهد داد.

خبرگزاری میزان - با توجه به شنیده شدن شایعات ضد و نقیضی درباره عدم بازگشت سرمربی تیم ملی بسکتبال به ایران، در نهایت این موضوع منتفی و سوتیریس مانولوپولوس به ایران بازمی‌گردد. مشکل عدم بازگشت خارجی‌های بسکتبال به ایران از زمانی آغاز شد که برخی از بازیکنان لیگ برتر بسکتبال در اقدامی بی‌سابقه و به دلیل شرایط داخلی کشور، اقدام به فسخ قراردادشان کردند.

این مشکلات بابت انتشار شایعاتی در رابطه با فسخ قرارداد سرمربی یونانی شده بود و فدراسیون بسکتبال که این روزها در حال و روز خوشی قرار ندارد، واکنشی نسبت به این موضوع نداشت و همین موضوع منجر به داغ‌تر شدن شایعات شده بود. برخلاف اظهارات مدیران فدراسیون بسکتبال مبنی بر هماهنگی با مانولوپولوس، این سرمربی زمان مشخصی برای رفت و آمد خود مشخص نکرده بود از همین روزهای ابتدایی‌اش در ایران به دنبال مرخصی یا فسخ بوده است!

همچنین این نکته گفتنی است که برخلاف اظهارات جواد داوری رئیس فدراسیون بسکتبال، این سرمربی تاکنون رقابت‌های بسکتبال ایران را از نزدیک رصد نکرده است. هفته اول و دوم لیگ برتر بسکتبال بدون حضور سوتیریس مانولوپولوس برگزار شده است زیرا وی بعد از معارفه‌اش به عنوان سرمربی تیم ملی به خارج از کشور سفر کرد و مشخص نیست فدراسیون بسکتبال دقیقا چه برنامه‌ریزی برای این سرمربی یونانی تدارک دیده که وی در هفته‌های نخست لیگ حضور ندارد و با توجه به فشردگی مسابقات ملی، چه کسی پاسخگوی نبود او خواهد بود؟

مانولوپولوس امروز شنبه به ایران باز می‌گردد. طبق برنامه پیشین فدراسیون قرار است تا زمان برگزاری بازی‌های تیم ملی در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا (۲ آذر با قطر و ۵ آذر با قزاقستان) در ایران باشد تا با رصد وضعیت بازیکنان لیگ برتری، اقدامات لازم برای برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم ملی را صورت دهد. وی از فردا کار خود را آغاز خواهد کرد. تیم ملی بسکتبال ایران تابستان سال آینده در رقابت‌های ۲۰۲۵ کاپ آسیا به میزبانی عربستان حضور خواهد داشت؛ پنجره دوم انتخابی این مسابقات آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد و تیم ملی بسکتبال ۲ آذرماه در تهران به مصاف قزاقستان می‌رود و ۵ آذر در دوحه با تیم ملی قطر دیدار می‌کند. تیم ملی بسکتبال ایران در سال‌های اخیر اصلا حال و روز خوشی ندارد و در تمامی تورنمنت‌ها با نتایجی ضعیف از گردونه رقابت‌ها کنار رفته است.

پیش‌بینی می‌شد با ورود سرمربی یونانی به تیم ملی شرایط عوض شود اما متاسفانه مشخص نیست چه اتفاقاتی برای تیم مل بسکتبال در حال رخ دادن است؛ البته از همان زمانی که داوری مسئول دفترش را به عنوان سرپرست سازمان لیگ منصوب کرد بسیاری از کارشناسان پیش‌بینی چنین شرایطی را می‌کردند و انتقادات زیادی به این تصمیم و انتخاب داشتند، اما گوش شنوایی وجود نداشت که اگر داشت الان حال و روز بسکتبال ایران در این وضعیت قرار نداشت که سرمربی تیم ملی به راحتی از کشور خارج شود و بعد از آن فیلش یاد هندوستان کند و با منت و خواهش به تهران برگردد. در این میان فدراسیون بسکتبال هیچ اطلاع‌رسانی رسمی از طریق درگاه‌های خود نداشته است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *