صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

انتشار فراخوان بخش رقابتی چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲:۴۱
کد خبر: ۴۷۹۹۲۱۵
با اعلام دبیرخانه چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، فراخوان بخش رقابتی این دوره با موضوع و محوریت «وفاق ملّی» منتشر شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، چهلمین جشنوارۀ بین‌المللی موسیقی فجر با هدف معرفی و تقدیر از آثار برگزیدۀ اهالی موسیقی ایران، اعتلای هنر موسیقی و ارتقای سطح سلیقه و فرهنگ شنیداری مخاطبان، مراقبت از هویت ملّی مبتنی بر آموزه‌های آیینی و ایرانی، تقویت و حمایت از هنر خلاق به‌ویژه ایده و اجراهای صدا و موسیقی نسل جوان و همچنین شناسایی و تحکیم فرم و محتوای کیفی برای گونه‌های مختلف موسیقی، از تاریخ ۲۳ تا ۲۹ بهمن سال ۱۴۰۳ با موضوع و محوریت وفاق ملّی برگزار می‌شود.

فراخوان بخش رقابتی چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به‌صورت آلبوم باکلام و بی‌کلام در بخش‌های موسیقی دستگاهی، نواحی، کلاسیک غربی، تلفیقی، پاپ، ارکسترال ایرانی، کودک و نوجوان، موسیقی فیلم، کتاب موسیقی، پایان‌نامه و رساله، جایزه اجرای صحنه‌ای و جایزه بخش‌های آهنگسازی، تک‌آهنگ و... منتشر شده است.

علاقمندان از روز سه‌شنبه ۱ آبان تا پنج‌شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۳ می‌توانند با توجه به فراخوان، با مراجعه به سایت جشنواره به نشانی www.fajrmusicfestival.com  مراحل ثبت نام خود را در سامانه «بامک» انجام دهند.

چهلمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۹ بهمن‌ماه سال جاری در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، موسیقی فیلم، آهنگسازی، اجرای صحنه‌ای، تک‌آهنگ و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

برای مشاهده متن فراخوان اینجا کلیک کنید.

متن

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *