صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

همایش موی تای کاران در پارک پلیس به مناسبت هفته تربیت بدنی

۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۸:۰۵
کد خبر: ۴۷۹۹۲۱۴
دسته بندی‌: ورزشی ، رزمی
همایش موی تای کاران به مناسبت هفته تربیت بدنی در محل پارک پلیس تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان - در این همایش که با حضور جمعی از موی تای کاران، قهرمانان، مربیان، داوران استان تهران و خانواده‌های آن‌ها برگزار شد، علاوه بر تمرین مشترک آماده سازی، تکنیک‌های متنوع این ورزش در دو بخش وای کرو و مبارزه نمایشی در معرض دید عموم قرار گرفت.

یوسفی: گسترش ورزش همگانی، زمینه ساز موفقیت در ورزش قهرمانی است

محمدعلی یوسفی رییس کمیته موی تای استان تهران و سرمربی تیم ملی جوانان به عنوان مسئول برگزاری این همایش اظهار داشت: مهمترین هدف ما از برگزاری این همایش، معرفی ورزش جذاب موی تای، افزایش نشاط عمومی و توجه بیشتر به نقش ورزش در سلامتی مردم و همچنین تشویق خانواده‌ها به نشاط و پویایی بود که خوشبختانه محقق شد. حضور پرشور نوجوانان و جوانان در این همایش نشان از علاقه و انگیزه آنان به این رشته دارد که یک دستاورد ارزنده محسوب می‌شود.

یوسفی افزود: در نظر داریم اینگونه همایش‌ها را به صورت منظم و مستمر به صورت ماهانه در پارک‌های مختلف تهران برگزار کنیم. چرا که معتقدیم یکی از ابعاد مهم ورزش قهرمانی، بها دادن و گسترش ورزش همگانی است، چون با همگانی کردن ورزش می‌توان در بخش قهرمانی نیز نتایج ارزنده‌ای را کسب کرد. در همین رابطه لازم می‌دانم از حمایت و همکاری همه جانبه میر ابوطالبی معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ۴، عرفانیان معاونت آسیب‌های اجتماعی این شهرداری و گودرزی رئیس تربیت بدنی منطقه ۴ تشکر ویژه‌ای کنم که سهم به سزایی در برگزاری هرچه بهتر این همایش داشتند.

حامد خدایی: باید زیرساخت‌های توسعه موی تای فراهم شود

دبیر کمیته موی تای استان تهران نیز درباره این همایش عنوان کرد: هدف ورزش کسب سلامتی، شادابی و نشاط است که این موارد در بخش همگانی محسوس است. در موی تای تهران توسعه ورزش همگانی برای ما مدنظر است و در اولویت اول قرار دارد. چون با این روش می‌توان استعداد‌های نهفته‌ای را کشف کرد که این استعدادها، در ورزش قهرمانی می‌درخشند و باعث افتخارآفرینی می‌شوند.

خدایی سپس خواستار توجه بیشتر مسئولان به این ورزش و همچنین توسعه زیرساخت‌های موی تای در مناطق مختلف استان شد و گفت: باید زیرساخت‌های لازم برای توسعه موی تای فراهم و به استاندارد‌های مطلوب برسد که لازمه این امر حمایت مسئولان، برنامه‌ریزی، داشتن نقشه راه مدون، هم افزایی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و بویژه ظرفیت بخش خصوصی است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *