صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

پیام تسلیت سرلشکر سلامی در پی شهادت یحیی السنوار

۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۱:۳۳
کد خبر: ۴۷۹۹۱۱۱
دسته بندی‌: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده کل سپاه طی پیامی به مناسبت شهادت رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: شهید سنوار با لباس رزم و در حال فرماندهی و هدایت رزمندگان مقاومت به شهادت رسید تا تصویرسازی‌های موهوم و دروغین رژیم صهیونیستی از او را رسوا کند.

خبرگزاری میزان - سرلشکر سلامی، فرمانده کل سپاه طی پیامی شهادت پرافتخار مجاهد و نخبه مقاومت اسلامی فلسطین «یحیی ابراهیم حسن السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس و اسطوره مبارزه با رژیم جنایتکار صهیونیستی را به ملت قهرمان فلسطین به ویژه رزمندگان حماس و جبهه مقاومت تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام فرمانده کل سپاه به شرح زیر است:

شهادت پرافتخار مجاهد نستوه و نخبه مقاومت اسلامی فلسطین " یحیی سنوار" رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت می‌گویم.

نام "شهید سنوار" از امروز در جوار نام‌های بلند آوازه مبارزان فلسطینی مانند احمد یاسین و اسماعیل هنیه که در راه آزادی قدس شریف به شهادت رسیده‌اند می‌درخشد و آتش خشم مقاومت ضد صهیونیستی را شعله ورتر می‌سازد و به فضل الهی در آینده نه چندان دور غاصبان سرزمین مقدس را به خاکستر تبدیل خواهد کرد.

او در جایگاه سمبل و نماد تمام عیار مبارزه و مقاومت ضد صهیونیستی در امت اسلامی و جهان عرب نورافشانی می‌کرد و با روحیه انقلابی و فرماندهی موفق در سطوح راهبردی و عملیاتی به ویژه در معماری عملیات‌های تاریخی "سیف القدس " و "طوفان الاقصی"، جامعه صهیونی را دچار آشفتگی فاجعه‌بار راهبردی ساخت.

شهید سنوار، نه در اعماق تونل‌های مخفی غزه که در قلب میدان و روی زمین و در خطوط مقدم نبرد با نظامیان صهیونیست و با لباس رزم و در حال فرماندهی و هدایت رزمندگان مقاومت به شهادت رسید تا تصویرسازی‌های موهوم و دروغین رژیم صهیونیستی از او را رسوا کند.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *