صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رفتار غیرحرفه‌ای دروازه‌بان آبی‌پوشان و از دست دادن جایگاه ممتازش در استقلال

۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۲:۳۲
کد خبر: ۴۷۹۹۰۲۸
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در این مدت رفتارهای مبتدیانه و غیرحرفه‌ای از خود نشان داده است.

خبرگزاری میزان - رفتار غیرمنتظره سیدحسین حسینی پس از بازی با هوادار و گفت‌وگوی‌ عجیب وی با رسانه‌های گروهی و طرح مسائل غیرمرتبط که با حمله به مدیران استقلال همراه شد سبب احضار وی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال شد.

با پایان اردوی تیم ملی، حسینی، مدیریت باشگاه اعلام کرد این بازیکن حق همراهی تیم را ندارد تا در کمیته انضباطی باشگاه پاسخگوی اظهارات غیر واقعی خود باشد، به همین دلیل وی فرصت حضور در تمرین استقلال را از دست داد.

اما سوال کلیدی و مهم اینجاست که با وقوع این اتفاقات، آیا استقلال متضرر خواهد شد یا اینکه دود این اختلاف به چشم دروازه‌بان آبی‌ها خواهد رفت.

استقلال در حال حاضر محمدرضا خالدآبادی و امیرحسین نیکپور دروازه‌بانان تیم المپیک و جوانان را در اختیار دارد که هر یک از آن‌ها قابلیت تبدیل شدن به نفر اول استقلال در قفس توری را دارند به همین علت نبود سیدحسین حسینی لطمه چندانی به استقلال نمی‌زند، از طرفی عملکرد متزلزل حسینی در هفته‌های اخیر نیز نشان می‌دهد این دروازه‌بان برخلاف فصل گذشته، در لیگ بیست و چهارم از تمرکز کافی برخوردار نیست.

شاید به همین علت وقتی احتمال قرار گرفتن خالدآبادی در ترکیب استقلال برابر ذوب آهن در شبکه‌های اجتماعی مطرح شد استقبال گسترده‌ای از سوی هواداران شکل گرفت به همین علت در لایه‌های هوادارای نیز از این اتفاق انتقاد نشده بلکه به نوعی آشکار از این موضوع حمایت نیز شده تا شاید حسینی فکری به حال وضعیت بی ثبات خود بکند.

اما فارغ از این موضوع منتقدان و صاحب‌نظران معتقدند ممکن است نتیجه این جدال بی حاصل برای حسینی هزینه‌ای گزاف به دنبال داشته باشد، قطعاً تداوم رفتار غیرحرفه‌ای این بازیکن می‌تواند او را به سرنوشت مهدی رحمتی گرفتار کند و در این میان خالدآبادی و نیکپور از او سبقت بگیرند تا او در آینده تبدیل به نیمکت نشین ثابت استقلال شود.

نیمکت نشینی او، اما پایان سناریوی تلخ گلر آبی‌ها نخواهد بود، بعید نیست پس از این اتفاقات او پیراهن تیم ملی را هم از دست بدهد، چون قطعا امیر قلعه‌نویی به سراغ یک بازیکن نیمکت نشین نخواهد رفت بلکه شانس به بازیکنان جوان داده خواهد شد.

به نظر می‌آید سیدحسین حسینی در مقطع کنونی می‌تواند با تصمیم عاقلانه و مبتنی بر اصول حرفه‌ای آینده را برای خود دوباره از نو بسازد، چراکه کوچکترین اشتباه وی می‌تواند حسینی را از عرش به فرش برساند و کار برای گلر آبی‌ها سخت‌تر از همیشه شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *