صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

اجرای نازنین و کلاغ ناقلا در سالن سیمرغ

۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۰:۲۶
کد خبر: ۴۷۹۸۹۶۳
نمایش نازنین و کلاغ ناقلا به نویسندگی و کارگردانی مرجان یزدانی در سالن سیمرغ برای گروه سنی ۳ تا ۱۲ سال به اجرا درمی آید.

خبرگزاری میزان - به نقل از روابط عمومی نمایش نازنین و کلاغ ناقلا، این نمایش نازنین دخترهیزم شکن باید درباره تفاوت فصل‌ها انشا بنویسد. او که چیزی درباره فصل‌ها نمی‌داند به جنگل می‌رود تا از پری مهربون کمک بگیرد٬ که با خانم کلاغ روبرو می‌شود. خانم کلاغ بخاطر کار‌های بدی که انجام داده توسط پری تنبیه شده و پایش با طنابی به درخت بسته شده است. کلاغ سعی می‌کند با دانشی که از طبیعت دارد نازنین را قانع کند پایش را باز کند که پری سر می‌رسد.

حبیبه نبی پور، بهاره بابایی، غزاله باب زرتابی، عابده مشهدی، ترانه مردان پور، نگین عالمی، نازنین حسینی و پارمیس غفاری بازیگران این نمایش هستند.

همچنین محمد آقا محمدی و پانیذ غفاری دستیاران کارگردان، مهسا چهاردولی منشی صحنه، فرشاد فرشاد منش آهنگساز و تیزر، سمانه جویا عکاس، مژگان یزدانی چهره پرداز و طراح صحنه، مرجان یزدانی طراح لباس و گرافیست و مهدی سربازی روابط عمومی این اثر است.

این نمایش از ۲۵ مهر تا ۱۱ آبان ساعت ۱۶ به مدت ۵۰ دقیقه در سالن سیمرغ روی صحنه می‌رود. جهت تهیه بلیط سایت تیوال در اختیار تماشاگران قرار داده شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *