صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

سازمان بازرسی کل کشور چشم بینا و گوش شنوای نظام است

۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱:۴۷
کد خبر: ۴۷۹۸۹۳۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تاسیس سازمان بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای نظام، گامی ارزشمند در راستای گسترش عدالت و مبارزه با مفاسد و سوء جریان‌ها بوده که نتیجه آن دستاورد‌هایی مهم در این عرصه بوده است.

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین اسداله جعفری در سالروز تاسیس سازمان بازرسی و در نشست شورای قضایی استان که به میزبانی این سازمان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس سازمان بازرسی این تاسیس را رخدادی مبارک و اثرگذار در تاریخ انقلاب اسلامی معرفی کرد.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان اظهار کرد: تاسیس سازمان بازرسی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای نظام، گامی ارزشمند در راستای گسترش عدالت و مبارزه با مفاسد و سوءجریان‌ها بوده که نتیجه آن دستاورد‌هایی مهم در این عرصه بوده است.

وی افزود: سازمان بازرسی، ورای مسئولیت‌های نظارتی، هم اقدامات صیانتی و پیشگیرانه ارزشمندی در کل کشور داشته و هم در حوزه برخورد و مبارزه بی امان با سوداگران و تبهکاران و جریانات باندی و شبکه‌ای در حوزه ایجاد فساد اداری و اقتصادی اقدامات موثری انجام داده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری در ادامه ضمن تقدیر از عملکرد مدیرکل، معاونان و کارکنان سازمان بازرسی استان خاطرنشان کرد: نتیجه بخشی از فعالیت‌های جهادگونه مدیرکل، معاونان و کارکنان سازمان بازرسی استان به صورت گزارشات ماهیانه و سالیانه به دادگستری استان ارائه می‌شود که پس از تشکیل پرونده، در شعب ویژه و با قضات ویژه به آن رسیدگی قضایی می‌شود.

وی افزود: بخشی از پرونده‌های مربوط به سازمان بازرسی نیز در شعبه دادگاه مبارزه با اخلالگران نظام اقتصادی رسیدگی می‌شود که آن هم جزء شعب ویژه در دادگستری استان به شمار می‌آید.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان نقش سازمان بازرسی در پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان را نقشی اساسی توصیف و تصریح کرد: ما در ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان همواره از اقدامات راهگشای سازمان بازرسی استان استفاده می‌کنیم و اگر این اقدامات و حضور موثر سازمان بازرسی نبود بعضی از اهداف ما در ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای حفظ حقوق بیت‌المال محقق نمی‌شد.

 در پایان این نشست از تلاش‌های حمید شاه محمدی، رئیس منطقه ۶ بازرسی کل کشور و مدیرکل سازمان بازرسی استان اصفهان و دیگر همکارانش با اهدای لوح از سوی رئیس کل دادگستری استان تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: اصفهان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *