صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

یک هفته پس از صدور دستور قضایی، قطعات هایما به ایران‌خودرو رسید

۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷:۵۴
کد خبر: ۴۷۹۸۹۳۲
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
روند تحویل قطعات خودرو هایما که با دستور قضایی از بنادر و گمرکات استان هرمزگان ترخیص شده است از صبح امروز آغاز شده و مسئولان شرکت ایران خودرو نخستین محموله این قطعات را تحویل گرفتند.

خبرگزاری میزان- روند تحویل قطعات خودرو هایما که با دستور قضایی از بنادر و گمرکات استان هرمزگان ترخیص شده است از صبح امروز آغاز شده و بر این اساس، مسئولان شرکت ایران خودرو نخستین محموله این قطعات را تحویل گرفتند.

نماینده شرکت ایران خودرو خراسان پیش از این اعلام کرده بود به علت عدم تخصیص ارز مورد نیاز و جلوگیری از ترخیص ۲۰۰ کانتینر قطعات خودرو هایما از روز پنجشنبه هفته گذشته خط تولید این محصول به صورت کامل متوقف شده و ۷ هزار نفر کارگر و نیروی متخصص و فنی بیکار شده.اند.

وی با استمداد از دستگاه قضایی خواسته بود با ورود به موضوع در این خصوص چاره اندیشی کند تا از این طریق کانتینر‌های موجود در بندر شهید رجایی تحویل خطوط تولید شرکت ایران‌خودرو شود.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان نیز روز پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ با اشاره به اخبار مربوط به کمبود قطعات مورد نیاز برای تولید خودروی هایما در شرکت ایران‌خودرو خراسان و درخواست مسئولین این شرکت برای ترخیص محموله هایشان در بندر شهید رجایی بندرعباس از صدور دستور قضایی برای ترخیص آن‌ها خبر داده بود.

وی اعلام کرده بود، مأموریت ویژه‌ای نیز به دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس داده شده تا ضمن نظارت بر مراحل ترخیص، با همکاری مسئولان بندر شهید رجایی، این محموله بزرگ قطعات و لوازم خودرو پس از بارگیری فوراً به شرکت مذکور تحویل داده شود.

حالا پس از گذشت یک هفته از دستور قضایی برای ترخیص قطعات خودرو هایما، مسئولین شرکت ایران خودرو اعلام کرده اند روند دریافت قطعات مذکور در این شرکت آغاز شده و آماده راه اندازی مجدد خطوط تولید خود هستند.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *