صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری قزوین: دستگاه قضایی ملاک سلامت جامعه است

۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۸۹۲۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان قزوین با بیان اینکه دستگاه قضایی در تمام عالم ملاک سلامت جامعه است، گفت: برای ارزیابی هر جامعه باید دستگاه قضایی آن را مورد ارزیابی قرار داد.  

خبرگزاری میزان- حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا در مراسم تحلیف کارآموزان قضایی قزوین که با حضور دادستان مرکز استان و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری برگزار شد، خطاب به کارآموزان قضایی گفت: از امروز شما به عنوان همکار قضایی فعالیت خود را آغاز خواهید کرد و این شما هستید که می‌توانید با انتخاب مسیر درست در خدمت رسانی به مردم و جامعه موثر واقع شوید.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در تمام عالم ملاک سلامت جامعه است، گفت: برای ارزیابی هر جامعه‌ای باید دستگاه قضایی آن را مورد ارزیابی قرار داد و اگر دستگاه قضایی سالم بود قطعا جامعه‌ای سالم نیز خواهیم داشت.

رئیس کل دادگستری استان قزوین اضافه کرد: رکن اصلی دستگاه قضایی نیروی انسانی است و ما باید به دنبال سلامت قاضی باشیم و با رفتار‌های خودمان سلامت جامعه را زیر سوال نبریم و هزینه‌های سنگین را به قوه قضاییه تحمیل نکنیم.

 حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفوی نیا به کارآموزان قضایی توصیه کرد تا خود را از مشورت کردن با همکاران با تجربه مستثنی نکرده و از تجربیات خوب سایر همکاران استفاده کنند و تکریم ارباب رجوع را سر لوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری و رییس قوه قضاییه، باید به نظم و انضباط کاری به عنوان یک معیار و ارزش توجه کرده و به عنوان یک اصل تاثیر گذار به آن افتخار کنیم.

 در پایان این مراسم دوره دوم کارآموزان قوه قضاییه با حضور ۱۶ نفر به پایان رسید که ۵ نفر از کارآموزان قضایی در حضور رئیس کل دادگستری کل استان، دادستان مرکزقزوین و معاون منابع انسانی و امور فرهنگی، ادای سوگند کردند تا بعد از مراسم تحلیف بطور رسمی به عنوان قضات جدیدالورود در دستگاه قضایی استان مشغول فعالیت شوند.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: قزوین

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *