صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست استان بازدید کرد

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴:۲۴
کد خبر: ۴۷۹۸۸۲۴
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان از مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست استان بازدید و از زحمات کادر این مراکز تقدیر و از نزدیک مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.

خبرگزاری میزان- رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان صبح امروز به همراه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری، سرپرست معاونت حقوق عامه دادگستری کل استان و مدیر کل بهزیستی استان از مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و مرکز نگهداری کودکان کار بازدید و بر لزوم عمل دستگاه‌های اجرایی به وظایف خود در قبال این کودکان تاکید کرد و ضمن یک نشست صمیمانه با کودکان و نوجوانان این مراکز، هدایایی متناسب با سن و وضعیت این افراد از سوی رئیس‌کل دادگستری استان به آن‌ها تقدیم شد.


حجت‌الاسلام والمسلمین علی موحدی راد بر لزوم تأمین شرایط مناسب جهت رفاه حال کودکان و رفع مشکلات و کمبود‌ها و نواقص و ایرادات موجود در اسرع وقت تاکید کرد.

وی با اشاره به تاثیرات ارزشمند حمایتی بهزیستی از افراد بی سرپرست و بدسرپرست و کودکان کار گفت: هر چه قدر این حمایت‌ها گسترده‌تر و بیشتر و دامنه شمول آن وسیع باشد به همان میزان آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری در جامعه کاهش خواهد یافت لذا هر گونه اقدام قضایی که برای حمایت از ایتام، افراد بی سرپرست یا بد سرپرست و کودکان کار و خیابان مورد نیاز باشد همکاران در دستگاه قضایی دریغ نخواهند کرد و حامی خواهند بود.

در پایان مقرر شد با تشکیل کارگروه‌های مربوطه در خصوص تامین مایحتاج کودکان و نوجوانان، تحصیل، اسناد سجلی، درمان و حضانت آن‌ها اقدامات عاجلی صورت پذیرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *