صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

وزیر ورزش خبر داد: ساخت ورزشگاه جدید تهران توسط پیمانکاران ایرانی

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۶:۳۲
کد خبر: ۴۷۹۸۸۱۸
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
وزیر ورزش و جوانان گفت: یک مجموعه داخلی و یک مجموعه خارجی، به صورت پیمانکار تامین مالی برای ورزشگاه جدید تهران ورود خواهد کرد.

خبرگزاری میزان - احمد دنیامالی در حاشیه جلسه هیئت دولت در پاسخ به پرسشی درباره آخرین وضعیت ساخت ورزشگاه فوتبال در تهران موسوم به تهران آرنا، اظهار داشت: اکنون در مورد ساخت ورزشگاه جدید ۱۹۰ هکتار زمین تحویل گرفته‌ایم. منتهی با توجه به اینکه پروژه بزرگی است و تامین منابع آن مقررات قانونی خود را دارد، بخشی از آن انجام شده و بخشی دیگر در حال انجام است. در مورد اینگونه پروژه‌ها گزارش توجیه فنی و اقتصادی و پیوست فرهنگی آن حتما باید تهیه و کلیه این گزارش‌ها باید در دولت مطرح شود.

وی افزود: بعد از اینکه در دولت مطرح شد ما بایستی مجوز‌های بالادستی را در این رابطه که طرح موضوع در جلسه سران قوه است را در دستور کار خود قرار دهیم. به صورت جدی برای ما این موضوع مهم است که پیگیری کرده و آن را به نتیجه برسانیم.

وزیر ورزش گفت: در رابطه با پیمانکار باید بگویم یک مجموعه داخلی و یک مجموعه خارجی، نه به صورت پیمانکار بلکه مجموعه خارجی به شکل تامین مالی ورود خواهد کرد. تمام تلاش ما این است که صد در صد کار پیمانکاری ورزشگاه توسط پیمانکاران ایرانی انجام شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *