صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

اختر: بازی مقابل قطر بهترین عملکرد تیم ملی در مقدماتی جام جهانی بود/ کاش آزمون به امارات نمی‌رفت!

۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۷۹۸۷۰۳
دسته بندی‌: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: تیم ملی ایران بهترین نتیجه و عملکرد ممکن را مقابل قطر به نمایش گذاشت، اما هم‌چنان حسرت آن تک باختی که به قطر در جام ملت‌ها داشتیم را می‌خورم.

ادموند اختر در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به اینکه تیم ملی عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود مقابل قطر به نمایش گذاشت، اظهار داشت: این بازی، بهترین بازی ایران در دور مقدماتی جام جهانی بود و تیم ملی بدون هیچ شک و شبهه‌ای تحت هدایت امیر قلعه‌نویی از نظر فنی نمایش بسیار خوبی داشت.

وی افزود: تیم ملی هم یک نتیجه درخشان و پیروزی مقتدرانه ۴‌ بر یک کسب کرد و هم در کارهای تاکتیکی و روند بازی بسیار خوب و هجومی ظاهر شد. فارغ از اینکه قطر ضعیف شده یا قوی است، ما نشان دادیم تیم ملی ایران هستیم. قطری‌ها هم می‌دانستند تیم ملی ایران، یک تیم دست و پا بسته نیست.

نباید نمایش مقتدرانه تیم ملی را کم‌اهمیت جلوه دهیم

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه تصریح کرد: با این صحبت‌هایی که در رابطه با افت قطر مطرح می‌شود موافق نیستم، به هر حال هر تیمی که پیروز می‌شود از اشتباهات و ضعف حریف استفاده می‌کند و نباید نمایش مقتدرانه تیم ملی را کم‌اهمیت جلوه بدهیم؛ قطری‌ها تیم خوبی داشتند، اما به هر حال اسیرِ نمایش عالی و قاطعانه ملی‌پوشان ما شدند.

وی ادامه داد: سردار آزمون و محمد محبی هر کدام با زدن ۲ گل بسیار خوب کار کردند و کم‌تر از این هم از آن‌ها انتظار نمی‌رفت؛ کاش سردار آزمون به امارات نمی‌رفت! سردار چند سر و گردن از فوتبال آسیا بالاتر است و حیف بود در این سن و سال به فوتبال آسیا بیاید و بهتر بود در اروپا می‌ماند زیرا استعداد و توانایی بسیار بالایی دارد.

حق دخالت در موضوعات فنی سرمربی را نداریم

اختر در رابطه با مشکل تیم ملی در پست دفاع راست و دعوت نشدن رامین رضاییان مطرح کرد: در پست دفاع راست مشکل داریم و باید بازیکن تخصصی در این پست به کار گرفته شود؛ دعوت نشدن رامین رضاییان تصمیم شخصی امیر قلعه‌نویی است و ما حق دخالت در موضوعات فنی سرمربی را نداریم.

وی اضافه کرد: مصدومیت صادق محرمی تمام شده و می‌توانند در فیفادی و مسابقات بعدی، او را به تیم ملی دعوت کنند زیرا دفاع راست خوبی است. اگر نظر سرمربی بر دعوت نکردن رامین رضاییان است، به نظرم صادق محرمی می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای دعوت شدن به تیم ملی باشد تا در این پست مشکل اساسی نداشته باشیم.

همچنان حسرت باخت مقابل قطر در جام ملت‌ها را می‌خورم

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ارزیابی من از تیم ملی در بازی مقابل قطر بسیار مثبت بود، اما کاش ما آن تک بازی مقابل قطر در جام ملت‌ها را نمی‌باختیم و قهرمان آسیا می‌شدیم. من هم‌چنان حسرت آن باخت را می‌خورم چون در همه بازی‌ها قطر را شکست می‌دهیم و در آن بازی مهم نتوانستیم مقابل آن‌ها پیروز شویم.

اختر در پایان خاطرنشان کرد: عملکرد تیم ملی فوتبال ایران تا به حال قابل قبول بوده و باید سعی کنیم از این تیم حمایت کنیم تا تحت فشار نباشد و تلاش کنیم بازیکنان و استعدادهای بیش‌تری در فوتبال ما شناخته شود تا نسل جدید تیم ملی را بسازند که برای جام جهانی و جام ملت‌های آینده با یک برنامه‌ریزی مدون و حرفه‌ای وارد میدان شویم زیرا دیگر تنها چیزی که اهمیت دارد کسب نتیجه و پیروزی است. قهرمانی در جام ملت‌های آسیا و صعود به دور حذفی جام جهانی باید اهداف تیم ملی باشد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *