صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

تقدیر آنوک از عملکرد تیم رسانه‌ای ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱:۰۶
کد خبر: ۴۷۹۸۵۶۴
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
انجمن کمیته‌های ملی المپیک (ANOC) عملکرد تیم رسانه‌ای ایران در جریان بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را «فوق العاده» توصیف کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، انجمن کمیته‌های ملی المپیک (ANOC) با ارسال ایمیلی به کمیته ملی المپیک ایران از عملکرد تیم رسانه‌ای کشورمان در سی و سومین دوره بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ بخصوص در شبکه‌های اجتماعی تمجید و آن را «فوق العاده» توصیف کرد.

در بخشی از این نامه آمده است:

«ورزشکاران شما در زمین بازی و تیم شما در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی عالی بودند و به شیوه‌ای استثنایی با هواداران ارتباط برقرار کردند».

ANOC با همراهی Redtorch، تمام داده‌های مربوط به عملکرد رسانه‌های اجتماعی کمیته‌های ملی المپیک کشور‌های حاضر در بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ را در طول بازی‌ها تجزیه و تحلیل کرده است و در نامه‌ای خطاب به کمیته ملی المپیک بطور رسمی اعلام کرد: «خوشحالیم به شما اطلاع دهیم که کمیته ملی المپیک ایران در این زمینه و به‌طور مشخص در اینستاگرام، سرآمد بوده است».

گزارش تفصیلی بررسی عملکرد کمیته‌های ملی المپیک حاضر در پاریس ۲۰۲۴ روز پنجشنبه ۵ مهرماه ۱۴۰۳ طی برگزاری دوازدهمین وبینار آنلاین ANOC با حضور نمایندگان کمیته‌های المپیک کشور‌های سراسر جهان اعلام شد.

در این جلسه سه ساعته نمایندگان چهار کشور که بیشترین پویایی و بهترین عملکرد را در شبکه‌های اجتماعی داشتند به توضیح شیوه کار خود پرداختند.

در این نشست که بصورت آنلاین برگزار شد نمایندگان کشور‌های کلمبیا، پرو، بوتسوانا و ایران صحبت کردند که شکوفه موسوی مسئول شبکه‌های اجتماعی کمیته ملی المپیک کشورمان نیز به عنوان یکی از مدعوین این جلسه درباره شیوه فعالیت در دو شبکه اجتماعی تلگرام و اینستاگرام گزارش مبسوطی را ارائه کرد.

صفحه رسمی اینستاگرام کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران به نشانی olympiciran.ir درپایان بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴ با ۴۰ میلیون بازدید موفق شد تا رشدی سه برابری را در افزایش دنبال کننده نیز داشته باشد. همچنین کانال تلگرام کمیته ملی المپیک به نشانی @olympic_ir با رشد ۴ برابری در تعداد دنبال کنندگان موفق شد تا اهداف توسعه شبکه‌های اجتماعی را در این دوره از بازی‌های المپیک محقق کند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *