صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

بسته جدید دولت آلمان برای تشدید سیاست‌های مرزی؛ اقدام اسپانیا علیه مهاجران

۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۹:۴۰
کد خبر: ۴۷۹۸۵۳۱
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
بسته امنیتی جدید پیشنهادی دولت آلمان به پارلمان ارائه شد، اما بسیاری از نمایندگان با آن موافق نبوده و ممکن است به آن رای منفی دهند.

خبرگزاری میزان - دولت فدرال آلمان نسخه نهایی یک بسته به‌اصطلاح امنیتی را ارائه کرد که به جنبه‌های مختلف مهاجرت و سیاست امنیتی می‌پردازد. 

پیش‌نویس این قانون پیشنهاد می‌کند که دستورالعمل‌ها و قوانین سختگیرانه‌تری برای پناهندگی و شرایط اقامت در آلمان ارائه شود. این طرح همچنین مجموعه‌ای از اقدام‌های مستقیم را درمورد با امنیت، مانند معرفی کنترل شدیدتر اسلحه و اجازه دادن به افسران امنیتی مانند پلیس برای داشتن اختیار اضافی در صورت نیاز، دربرمی‌گیرد. 

متن نهایی این لایحه پس از چندین دور رایزنی که شامل جلسه‌های عمومی، اظهارات کارشناسان و چندین‌بار تبادل نظر با کمیته امور داخلی دولت بود، به بوندستاگ (مجلس سفلی آلمان) ارائه شد. 

اگر پیش‌نویس لایحه در بوندستاگ تصویب شود، برای اصلاح به بوندسرات (مجلس علیای پارلمان) آلمان ارائه خواهد شد.

کارشناسان می‌گویند که بسته امنیتی ممکن است حتی از نخستین مانع رای‌گیری بوندستاگ عبور نکند و ضربه دیگری به مدیریت متزلزل اولاف شولز، صدراعظم آلمان و شرکای ائتلافی‌اش وارد کند. 

کارستن لینمن، دبیرکل حزب دموکرات مسیحی آلمان، از کاهش برنامه‌ریزی‌شده در مزایای اجتماعی برای پناهجویانی که در آلمان باقی می‌مانند، انتقاد کرد. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *