صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

گفت‌وگو|

امیاری: تفاوتی ندارد چه کسی کاندیدای ریاست فدراسیون شطرنج باشد

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲:۰۱
کد خبر: ۴۷۹۸۳۵۵
دسته بندی‌: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرپرست فدراسیون شطرنج گفت: به فدراسیون شطرنج آمده‌ام تا یک مجمع قانون‌مند و منظم را برگزار کنم و زمان برگزاری این مجمع منوط به تصمیم وزارت ورزش است.

محمودرضا امیاری در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به اینکه نگاهِ وزیر ورزش بر برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج است، اظهار داشت: با تاکید وزیر ورزش و جوانان به دنبال آن هستیم یک مجمع انتخاباتی سالم، قانونمند و منظم را برای فدراسیون شطرنج برگزار کنیم تا این فدراسیون صاحب رئیس شود.

وی در ادامه افزود: برای من به عنوان سرپرست فدراسیون یا وزارت ورزش و جوانان هیچ تفاوتی ندارد که چه افرادی کاندیدا باشند؛ من به فدراسیون شطرنج آمده‌ام که این مجمع برگزار شود تا ان‌شاالله این رشته ورزشی به ثبات مدیریتی برسد. وظیفه من برگزاری مجمع است و زمانی که از سوی وزارت ورزش به ما ابلاغ شود تاریخ دقیق آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد و کاندیداها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

سرپرست فدراسیون شطرنج در رابطه با شرایط کمیته‌ها در دوره سرپرستی تصریح کرد: از همین ابتدای کار به کمیته‌ها اعلام کردیم تقویم برنامه‌های خود را اعلام کنند تا برنامه‌ریزی مناسبی برای اعزام‌ها و برگزاری مسابقات در استان‌ها در دوره سرپرستی در پیش داشته باشیم و امورات شطرنجی به قوت خود در کشور پیگیری شود.

امیاری در رابطه با شرایط مجمع انتخاباتی فدراسیون شطرنج مطرح کرد: اکنون روزهای اول حضور من در فدراسیون شطرنج است و  هنوز مشخص نشده ثبت‌نام مجدد صورت می‌گیرد یا همان کاندیداهای قبل وارد مجمع می‌شوند. در این زمینه تابع دستور وزارت ورزش و جوانان هستیم و هر ابلاغی که برای فدراسیون صادر شود آن را انجام و اطلاع‌رسانی خواهم کرد.

به گزارش میزان، ۲ روز پیش وزیر ورزش و جوانان طی حکمی محمودرضا امیاری را به عنوان سرپرست فدراسیون شطرنج منصوب کرد. پیش از امیاری شادی پریدر سرپرستی فدراسیون شطرنج را برعهده داشت و قبل از پریدر نیز، شهرام عظیمی سرپرست این فدراسیون بود. بعد از استعفاء حسن تأمینی از ریاست این فدراسیون، شطرنجی‌ها بالغ بر ۵۰۰ روز است که رئیس ندارند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *