صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جنگ رژیم صهیونیستی علیه آوارگان؛ ده‌ها فلسطینی در چادر‌ها سوختند

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱:۳۷
کد خبر: ۴۷۹۸۳۴۷
دسته بندی‌: حقوق بشر ، عمومی
رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه انواع جنایت‌های جنگی را مرتکب شده و قوانین بین‌المللی و بشردوستانه را نقض کرده است.

خبرگزاری میزان - آوارگان در نوار غزه از زمان آغاز جنگ علیه این باریکه همواره ازسوی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته‌اند؛ بیمارستان‌های این باریکه نیز هدف اصلی دیگر اشغالگران بوده‌اند. 

درپی بمباران چادر‌های آوارگان فلسطینی در محوطه بیمارستان شهدای الاقصی در دیرالبلح (مرکز غزه) ازسوی رژیم صهیونیستی، ۳ فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از ۴۰ نفر دیگر مجروح شدند.

براساس گزارش‌ها، هیچ مکان امنی در نوار غزه وجود ندارد و تازه‌ترین حمله علیه غیرنظامیان و بیماران در بیمارستان نمونه‌ای دیگر از نقض قوانین بین‌المللی است. 

درپی این بمباران‌های خشونت‌آمیز ازسوی رژیم صهیونیستی، آتش‌سوزی رخ داد و دست کم ۳۰ چادر و غیرنظامیانی که در داخل آن پناه گرفته بودند، سوختند. شعله‌های آتش در حال سرایت به خود بیمارستان بود که نیرو‌های امدادی سعی در مهار آن داشتند.

این قتل‌عام هولناک درپی حمله دیگری انجام شد که طی آن اشغالگران مدرسه المفتی را در اردوگاه آوارگان النصیرات در مرکز غزه هدف قرار دادند. در این حمله ۲۲ فلسطینی، ازجمله ۱۵ کودک و یک زن به شهادت رسیده و حدود ۸۰ نفر دیگر مجروح شدند.

دفتر رسانه‌ای غزه تاکید کرد که اشغالگران به‌طور عمدی این مدرسه را بمباران کردند؛ صهیونیست‌ها می‌دانستند که هزاران غیرنظامی آواره در این مدرسه پناه گرفته‌اند. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *