صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

قضات برتر و کارمندان نمونه کشوری در شورای قضایی استان گلستان تجلیل شدند

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷:۳۸
کد خبر: ۴۷۹۸۳۲۹
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
قضات برتر و کارمندان نمونه کشوری گلستان در شورای قضایی دادگستری این استان مورد تجلیل و قدردانی قرار گرفتند.

خبرگزاری میزان- در جلسه شورای قضایی گلستان که با حضور معاون اول قوه قضاییه و به ابتکار رئیس کل دادکستری استان برگزار شد، روسای سابق دادگستری طی سال‌های گذشته نیز حضور داشتند که از خدمات آنان  در مدت حضورشان در این کسوت، قدردانی شد.

معاون اول قوه قضاییه با استقبال از این ابتکار گفت: متاسفانه در دستگاه قضایی نتوانسته‌ایم آن‌گونه که شایسته است از خدمات ارزنده همکارانی که بازنشسته می‌شوند، قدردانی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی افزود: ابتکار رئیس کل دادگستری گلستان در تجلیل از مدیران سابق این استان و قدردانی از همکارانی که سال‌هاست بازنشسته شدند، ستودنی است و حتما این ابتکار را در همه استان‌ها دنبال و اجرایی خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری استان گلستان هم در این جلسه با گزارش بخشی از اقدامات عملکرد دادگستری گفت: اگر امروز توفیقی در زمینه بهبود خدمات و  شاخص‌ها داریم در نتیجه یک کار تیمی بوده ما ادامه کار مدیران پیشین را داشتیم و از خدمات ماندگار همه مدیران سابق قدردانی می‌کنم.

حیدر آسیابی افزود: امروز دادگستری استان در حل مسائل کلان استان‌ مانند پتروشیمی و حفاظت از منابع طبیعی استان، عملکرد قابل قبولی دارد که نتیجه فعال و پای کار بودن و صمیمت و همدلی همکاران در حوزه‌های قضایی استان است.

احمد فاضلیان از روسای سابق دادگستری استان هم در این‌جلسه با قدردانی از توجه به سرمایه نیروی انسانی از سوی رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: همه باید در جایگاهی که هستند از فرصت خدمت به مردم استفاده کنند.

وی افزود: بهره‌مندی از تجربه قضات هم موضوعی است که باید برای آن تدبیر شود.

هادی هاشمیان رئیس سابق دادگستری استان هم در این‌جلسه گفت: اثرگذاری در جایگاهی که بتوان به مردم خدمت و گره‌ای از مشکلات آنان گشود به ویژه در دستگاه قضاییتوفیق الهی است و همه باید قدردان آنان باشند.

در جلسه امروز هم‌چنین از قضات برتر و کارمندان نمونه کشوری هم قدردانی شد.

انتهای پیام /


برچسب ها: گلستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *