صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

متصرفان به حریم رودخانه مشی گلوگاه با برخورد قاطع دادستانی مواجه می‌شوند

۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۴:۴۱
کد خبر: ۴۷۹۸۳۲۱
دسته بندی‌: قضایی ، حقوقی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه گفت: با توجه به برداشت غیر مجاز شن و ماسه از حریم رودخانه مشی گلوگاه، دستورات قضایی لازم برای برخورد قانونی با متخلفین صادر شده است.  

علی اصغر قاسمیان عزیزی در گفت‌وگو با میزان، افزود: در پی بازدید سرزده از رودخانه مشی گلوگاه با همراهی رئیس اداره محیط زیست و نماینده اداره جهاد کشاورزی، برداشت غیرمجاز شن و ماسه از حریم رودخانه مشاهده و در این راستا دستورات قضایی لازم برای برخورد با متخلفین صادر شده است.

وی برخورد جدی با متصرفین را از اولویت‌های دادستانی شهرستان گلوگاه برشمرد و تصریح کرد: ضمن اعمال قانون و صدور دستور توقف برداشت شن و ماسه از حریم و بستر رودخانه، دستورات لازم جهت توقیف و انتقال ادوات و ماشین آلات متخلفین به پارکینگ نیز صادر شد.

قاسمیان عزیزی با بیان اینکه برخورد قاطع مقامات قضایی با متخلفان برداشت کننده شن و ماسه موجب کاهش جرایم در این رابطه شده است، تاکید کرد: هرگونه اقدام به حفاری اکتشافی، استخراج، برداشت و بهره‌برداری مواد معدنی بدون اخذ پروانه اکتشاف یا بهره‌برداری و یا اجازه برداشت، تصرف در اموال عمومی و دولتی محسوب شده و با فرد متخلف برابر قوانین و مقررات مربوط برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ 


برچسب ها: رفع تصرفات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *