صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

عراقچی: همه کشور‌های منطقه باید برای توقف جنایات رژیم صهیونیستی تلاش‌هایشان را مضاعف کنند

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲:۴۸
کد خبر: ۴۷۹۸۲۹۴
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با نخست وزیر عراق تاکید کرد: منطقه در وضعیت خطرناکی به سر می‌برد و همه کشور‌های منطقه باید برای توقف جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی در غزه و ادامه تجاوز نظامی علیه لبنان تلاش هایشان را مضاعف کنند.

خبرگزاری میزان - سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان که جهت رایزنی در مورد تحولات منطقه به عراق سفر کرده است، عصر امروز یکشنبه با محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق دیدار و گفتگو نمود.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به سفر خود به بیروت و دمشق و همچنین دیدار‌های اخیر با مقام‌های بعضی از کشور‌های همسایه تاکید کرد منطقه در وضعیت خطرناکی به سر می‌برد و همه کشور‌های منطقه باید برای توقف جنایات و تجاوز رژیم صهیونیستی در غزه و ادامه تجاوز نظامی علیه لبنان تلاش هایشان را مضاعف کنند.

عراقچی با اشاره به یادآوری رویکرد مسئولانه جمهوری اسلامی ایران در قبال امنیت و ثبات منطقه، جلوگیری از تشدید وضعیت امنیتی در منطقه غرب آسیا را مستلزم توقف فوری جنایات رژیم اسرائیل در غزه و لبنان دانست و مسئولیت آمریکا و دیگر کشور‌های صادرکننده تسلیحات مرگبار به این رژیم را خاطرنشان کرد.

نخست وزیر عراق با اشاره به اهمیت تقویت رایزنی‌ها بین دو کشور و با سایر کشور‌های منطقه در این شرایط حساس برای جلوگیری از افتادن منطقه در ورطه یک درگیری تمام عیار و نیز ضرورت اقدام جدی جامعه جهانی در این زمینه، بر عزم  ملت و دولت عراق برای ادامه حمایت از مردم فلسطین و لبنان در برابر نسل کشی و تجاوزات رژیم اشغالگر تاکید کرد.

 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *