صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

جزئیات برگزاری نشست‌های نقد و بررسی در جشنواره چهل‌ویکم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۵:۲۵
کد خبر: ۴۷۹۸۲۸۷
همه آثار راه‌یافته به بخش مسابقه ملی چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران با حضور منتقدان صاحب‌نام و فیلم‌سازان، در ایام برگزاری این رویداد، نقد و بررسی می‌شوند.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام ستاد خبری چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران؛ نشست‌های نقد و بررسی آثار راه یافته به بخش مسابقه ملی این رویداد اعم از داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی با حضور فیلمسازان و منتقدان تخصصی‌تر برگزار می‌شود.

این نشست‌ها که از روز جمعه ۲۷ مهر در سالن شماره ۴ پردیس سینمایی ملت برقرار خواهد بود و فیلمسازان در کنار نمایش آثار خود، فرصت مشارکت در نشست‌های نقد و بررسی آن را نیز در جشنواره خواهند داشت.

در روز اول این نشست‌ها در سه سانس ۱۷، ۱۹ و ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود و در باقی روز‌های جشنواره سانس ساعت ۱۵ هم به این ترکیب اضافه خواهد شد که در تمام روز‌ها دو سانس پایانی به نقد و بررسی فیلم‌های بخش داستانی اختصاص دارد و فیلم‌های سایر بخش‌ها نیز در سانس‌های مختص به‌خود مورد نقد و تحلیل قرار می‌گیرد.

اجرا و کارشناسی نشست‌های نقد و بررسی جشنواره چهل و یکم را سعید هاشم زاده برعهده دارد و سعید قطبی‌زاده به عنوان منتقد ثابت آثار داستانی، مهرداد فراهانی به عنوان منتقد ثابت آثار مستند، بابک نکویی به عنوان منتقد ثابت فیلم‌های کوتاه پویانمایی و رامتین شهبازی به عنوان منتقد ثابت فیلم‌های کوتاه تجربی او را همراهی می‌کنند.

در ایام برگزاری جشنواره چهل‌ویکم، آثار داستانی در ۱۰ نشست، مستند در ۴ نشست، تجربی و پویانمایی هر یک در دو نشست مجزا نقد و بررسی می‌شوند.

چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌کوتاه تهران به دبیری مهدی آذرپندار از ۲۷ مهرماه تا ۲ آبان‌ماه در پردیس سینمایی ملت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *