صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

توضیح سخنگوی دستگاه قضا درباره آخرین وضعیت پرونده تتلو

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹:۱۴
کد خبر: ۴۷۹۸۲۶۳
دسته بندی‌: فرهنگی ، عمومی
اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه، امروز یکشنبه (۲۲ مهر ماه) آخرین وضعیت پرونده امیر حسین مقصودلو ملقب به تتلو را تشریح کرد.

خبرگزاری میزان - اصغر جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه، امروز یکشنبه (۲۲ مهر ماه) درباره آخرین وضعیت پرونده امیر حسین مقصودلو ملقب به تتلو اظهار کرد: در خصوص نام برده ۲ پرونده مطرح است؛ یک پرونده به اتهام توهین به مقدسات داشت به تحمل ۵ سال حبس تعزیری با عنوان مجازات اصلی محکوم شد که با اعلام فرجام‌خواهی پرونده در تیر ماه به دیوان عالی کشور ارسال شده و هم اکنون در دیوان مفتوح رسیدگی است. 

وی افزود: پرونده دیگر این متهم به اتهام تشویق به فساد و فحشا بود که به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم شد و در دادگاه تجدید نظر رای بدوی عیناً تایید شد. هم اکنون جهت اجرای حکم پرونده به اجرای احکام ارسال شده است. 

جهانگیر بیان کرد: نام برده در حال حاضر در زندان حضور دارد و شایعاتی در خصوص اعطای تسهیلات به این متهم در زندان صحت ندارد و زندان نه تنها تسهیلاتی را خلاف قانون به نامبرده نداده و از آن بهره‌مند نشده است بلکه به دلیل برخی رفتارهای خلاف قانون و مقرراتی که در زندان داشته مشمول تنبیهات انضباطی نیز شده است. 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *