صفحه نخست

رئیس قوه قضاییه

اخبار غلامحسین محسنی اژه‌ای

اخبار سید ابراهیم رئیسی

اخبار صادق آملی لاریجانی

قضایی

حقوق بشر

مجله حقوقی

سیاست

عکس

جامعه

اقتصاد

فرهنگی

ورزشی

بین‌الملل- جهان

فضای مجازی

چندرسانه

اینفوگرافیک

حقوق و قضا

محاکمه منافقین

هفته قوه قضاییه

صفحات داخلی

درآمد رپرتوار «شنبه‌خوانی» صرف امور خیریه می‌شود

۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶:۱۵
کد خبر: ۴۷۹۸۲۶۱
بلیت‌فروشی رپرتوار «شنبه‌خوانی» به کارگردانی بهزاد عبدی با مشارکت و حمایت عمارت نوفل‌لوشاتو به هزینه‌های درمان رضا آشفته اختصاص یافت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی، بلیت‌فروشی سه هفته متوالی رپرتوار «شنبه‌خوانی» به کارگردانی بهزاد عبدی که با مشارکت و حمایت عمارت‌نوفل‌لوشاتو در این تماشاخانه در حال برگزاری است، به هزینه‌های درمان رضا آشفته، منتقد پیشکسوت تئاتر اختصاص یافت.

«شنبه‌خوانی» با محوریت خوانش نمایشنامه‌هایی به قلم نویسندگان ایرانی با موضوع جنگ و معرفی شخصیت‌های تاثیرگذار و موثر این حماسه ملی هر شنبه میزبان مخاطبان خواهد بود.

در پی توافق مدیریت عمارت نوفل‌لوشاتو و گروه اجرایی، تمامی درآمد حاصل از فروش بلیت «شنبه‌خوانی» صرف امور خیریه به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، کودکان کار، خانواده‌های بی‌سرپرست خواهد شد.

اجرای این رویداد با خوانش نمایشنامه «اشقانه‌ای برای سرنشین اف۴ مک‌دانل داگلاس» نوشته امیرشاملو با کارگردانی بهزاد عبدی، هنرمند فعال در عرصه موسیقی و تئاتر برگزار شد.

نمایشنامه «عاشقانه‌ای برای سرنشین اف۴ مک‌دانل داگلاس» به رشادت‌های شهید عباس دوران در طی جنگ تحمیلی اشاره دارد.

حدیثه تهرانی، امیر شاملو، حامد رحیمی‌نصر، کیان مقدم، گلنوش انتظامی، فریبا طالبی، مریم ماهور، نازنین رضایی و علی شکیبا نقش‌خوانان این اثر نمایشی هستند که تاکنون برای  ۴ هفته متوالی پذیرای مخاطبان بوده است.

«شنبه‌خوانی»، شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ در عمارت‌نوفل‌لوشاتو برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این اثر به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *